facebookista ja kavereiden "piilossa olemisesta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höhö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höhö

Vieras
Saako siellä laitettua niin, että sua ei voi pyytää kaveriksi? Että itse voit määritellä ja pyytää ketä haluat?

Kun mun yhdellä kaverilla on käynyt kommentoimassa yks mun vanha tuttu, jonka haluisin kaveriksi. Mut en saa klikattua sen nimee/kuvaa enkä edes löydä sitä sieltä mun kaverin kaveri-listasta. Voiko se olla jotenkin noin piilossa??? Ettei se halua tulla löydetyksi?

Se on piilottanut itsensä haussa, joten tietääkseni ei sitten voi kutsua kaveriksi. Eli pystyy piilottamaan. Jos tämmöinen piilotettu kommentoi jonkun juttua, teksti näkyy mustana..

kyllä se voi olla piilossa. sieltä voi omista asetuksista valita ettei kukaan löydä sua facebookista tai ettei näy kavereiden kaverilistoilla.

pyydä kaverias laittaan sille tutulle viestiä että haluisit sen kaveriksi niin se voi laittaa sitte sulle kaveripyynnön?

ja tietty silloinkaan ei saa klikattua sitä toisen profiilia jos se on ehtiny poistaa profiilinsa kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Se on piilottanut itsensä haussa, joten tietääkseni ei sitten voi kutsua kaveriksi. Eli pystyy piilottamaan. Jos tämmöinen piilotettu kommentoi jonkun juttua, teksti näkyy mustana..

Ahaa, tuota en tiennyt. Mutta pystyisitkö sitten siellä kaverisi seinällä kommentoimaan tuota ko. hlön kirjoitusta kysymällä siinä kaveriksi? Niin hän voisi sitten pyytää sinua.

Jos sulla on kyseisen kaverin sähköpostiosoite, niin pistä meiliä... Ellei ole sitäkään, niin ehkä et kuulu niihin, joita hän kaverikseen haluaisi...

No miksi täytyy ryhtyä edes jonkun facebook-kaveriksi, jos ei halua :D Minua ainakin ärsyttää kaikki tutun-tutut jotka pyysivät heti alussa kaveriksi, ongelman ratkaisin sillä että säädin eston päälle. Anna kaverisi ''erakoitua'' rauhassa

Alkuperäinen kirjoittaja rider:
No miksi täytyy ryhtyä edes jonkun facebook-kaveriksi, jos ei halua :D Minua ainakin ärsyttää kaikki tutun-tutut jotka pyysivät heti alussa kaveriksi, ongelman ratkaisin sillä että säädin eston päälle. Anna kaverisi ''erakoitua'' rauhassa

yhdellä tutulla on yli 1200 kaveria. joka päivä niitä tulee 100 lisää... onko järkee???

minkätakia joku haluaa noin paljon kavereita? suurinosa noista on ulkomailta eli varmaan jonku keskustelupalstan kautta tai jonku mafiawarsin kautta tulleita... en mä ainakaan pyydä kaveriksi kaikkia jotka mun kanssa jotain peliä pelaa facebookissa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

yhdellä tutulla on yli 1200 kaveria. joka päivä niitä tulee 100 lisää... onko järkee???

minkätakia joku haluaa noin paljon kavereita? suurinosa noista on ulkomailta eli varmaan jonku keskustelupalstan kautta tai jonku mafiawarsin kautta tulleita... en mä ainakaan pyydä kaveriksi kaikkia jotka mun kanssa jotain peliä pelaa facebookissa...

Siinä vaiheessa voisi varmaan pistää profiilinsa kokonaan julkiseksi?

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siinä vaiheessa voisi varmaan pistää profiilinsa kokonaan julkiseksi?

no sepä se, ku sen profiili ei oo julkinen...