Facebookissa vihjailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Juu, eihän tämä maailman ärsyttävin asia ole ;) mutta facebookissa on itseäni alkanut ärsyttää ne kaverit, jotka aina vihjaavat jotain statuksessaan mutta eivät kunnolla kerro. Sitten joku kysyy, että mistä oikein on kyse ja vastausta ei tule (tai se ehkä annetaan yksityisesti). Mua ei siis harmita (tietty vähän ;) ), etten tiedä, mitä vihjailu kulloinkin tarkoittaa enkä kyllä ikinä aio lisäselvityksiä pyydellä. Lähinnä mua jotenkin ärsyttää se tunne siitä, että nämä ihmiset haluavatkin kyykyttää toisia tyyliin "arvailkaa nyt sitten, mitä mä tarkoitin". Se ei ehkä ärsyttäisi, jos se tapahtuisi joskus mutta on ihmisiä, joille se on tapa toimia facebookissa....

Noih, tulipa vuodatettua asiasta, joka ei ehkä kuitenkaan ole niin tärkeä :D.

Eräs sukulaiseni harrastaa tätä koko ajan... jo muutaman vuoden ajan. Noo eipä jaksa enää kukaan kommentoida hänen raapustuksiaan ku tietää mitä sieltä tulee. Jos ei olis sukulaisesta kyse ei varmaan enää pyöris mun facessa. :D

Joo, oon huomannut saman. Haluavat ehkä vaan herättää mielenkiinnon. On se aika ärsyttävää mut mä olen ainakin oppinut ne ignooraamaan kun niitä on niin paljon.

Jotenkin sen vielä kestäisi paremmin, jos sinne saisi sitten sen vastauksenkin (koska aina joku kysyy, että mistä on kyse) mutta erityiseltä muiden alentamiselta tuntuu se, ettei vastaa mitään. Olenkin miettinyt, mahtavatko itse tajuta, miltä oma käyttäytyminen muiden silmissä näyttää...

[QUOTE="alkup";24277705]Jotenkin sen vielä kestäisi paremmin, jos sinne saisi sitten sen vastauksenkin (koska aina joku kysyy, että mistä on kyse) mutta erityiseltä muiden alentamiselta tuntuu se, ettei vastaa mitään. Olenkin miettinyt, mahtavatko itse tajuta, miltä oma käyttäytyminen muiden silmissä näyttää...[/QUOTE]

No tottakai tajuavat, sehän tuon käytöksen pointti onkin. Pliis, huomatkaa minut :D

[QUOTE="vieras";24277767]No tottakai tajuavat, sehän tuon käytöksen pointti onkin. Pliis, huomatkaa minut :D[/QUOTE]

Juu, luonnollisesti tajuavat tuon (tai ainakin päämääränä on tuo ;) ) mutta tajuavatko sen, miten ylimielisen kuvan antavat itsestään...No, niin tai näin, sama meno jatkunee, joten parasta sivuuttaa päivitykset nopeasti :).

Yhteistyössä