Facebookissa taas päivityksiä joista ei kerrottu käyttäjille? !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yhtäkkiä nään monien ihmisten seinäkirjoituksia, joita en ole ennen nähnyt. Siis esim. viimeiseltä viikolta on alkanut kaikki näkymään! tuskin ne nyt kaikki on yhtäkkiä muuttanut asetuksiaan.

Mietin vaan, että en tosiaan halua että oma seinäni näkyy kaikille, kun joskus olen valinnut että näkyy vain kavereille >/

Niinpä. :) Sinne ei voi laittaa mitään mikä ei saa näkyä kaikille ja koska sitä ei voi varmuudella tietää, siellä ei kannata edes olla. Minä en ole. Joskus teidän jutut tulee näkymään kaikille tai teidän tietoja myydään. Ette voi tietää mihin joudutte mukaan.

[QUOTE="vieras";24605434]Niinpä. :) Sinne ei voi laittaa mitään mikä ei saa näkyä kaikille ja koska sitä ei voi varmuudella tietää, siellä ei kannata edes olla. Minä en ole. Joskus teidän jutut tulee näkymään kaikille tai teidän tietoja myydään. Ette voi tietää mihin joudutte mukaan.[/QUOTE]

Mulla ei siis ole facebookissa mitään mitä mun naapuri, äiti, pomo tai jumala saisi nähdä, mutta silti mua ottaa päähän tuollainen. Tilapäivityksiä teen hyvin harvoin ja kuviakin on huimat 2 kappaletta. Olen siellä koska pidän sitä kautta yhteyttä ystäviini.

ap

Yhteistyössä