Facebookissa "seinän piilottaminen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Voiko facebookissa piilottaa tietyltä/tietyiltä ihmisiltä oman seinän. Siis kaverilistalla olevilta.

Pohdiskelen vain, kun en näe enää yhden kaverini seinää vaikka aiemmin sen olen nähnyt.

Vai näkeekö sitä enää kukaan hänen kaveri??

No en usko että se just vain ja ainoastaan minulta halus piiloon seinänsä (vanhoja tuttuja, ei nykyisin tekemisissä). Lapsista joskus jotain toisten seinille kirjoteltu/kuvia kommentoinu.
Ite pyytäny joskus mua kaveriksi, enkä mitään "pahaa" ole tehnyt kun ei edes tekemisissä olla. Joten ei haittaa, aloin vain miettimään että voisinko itsekin piilottaa seinäni joltain...mutta sitten kai on jo sama poistaa koko tyyppi kavereista jos ei halua sen näkevän omia juttuja....?

No väsyneen höpinöitä taas....taidanki mennä nukkumaan jo :)

Piilottaminen joko yksittäinen status tai koko seinä:

Kun alat kirjoittaa uutta statuspäivitystä, lootan alla on LUKON KUVA. Klikkaa sitä ja valitse MUKAUTETTU - MUOKKAA.

Sieltä tulee sitte kohta, johon voit kirjoittaa ne ihmiset, joilta haluat piilottaa SEN KYSEISEN PÄIVITYKSEN. Eli muut päivitykset ihmiset näkee.

Koko seinä: YKSITYISASETUKSET -> JAKAMINEN FACEBOOKISSA. Valitse sieltä Muokkaa asetuksia, joudut ottamaan vasemmasta valikosta MUKAUTETTU. Voit sitten valita ne henkilöt, joilta piilotat esim tilapäivitykset tai voit erikseen poistaa luvan kommentoida julkaisujasi. Se on itse asiassa todella yksinker´tainen käyttää :) Yksityisasetuksiin vaan ja tätiä ja setää blokkaamaan!!

Off-topic: Tein näin mun äitipuolelle. Meni kolme päivää et se hokas ja poisti mut sen kavereista. Näin kai se yleensä menee :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minä myös;24242280:
kyselen samaa asiaa, miten se piilottaminen tapahtuu?

Muokkaat kavereita > Luot kavereista listan (valitset siihen ne keiden haluat näkevän sun seinäsi) > menet asetuksiin ja seinän kohdalta laitat näkyvyyden niin, että vain tässä listassa olijat näkevät seinäsi