Facebookissa piilottaa "ärsyttävät" päivittäjät?

• Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No sulle ilmeisesti sitten etusivulle tulee ne ärsytykset? Jos tulee, niin siinä on oikealla yläpuolella kyseistä päivitystä sellainen näkymätön väkänen, joka tulee näkyviin kun sen päälle vie hiiren kursorin. Paina sitä väkästä ja siellä on valikko, jossa voit piilottaa ne päivitykset kyseisiltä henkilöiltä. Itse en vaan ymmärrä, miksi pidät kavereina ollenkaan, jos ei kerran kiinnosta. Taitaa kuitenkin vähän kiinnostaa... ;)

Mä tein niin, että poistuin FB:sta. Kaikki sen huomas, sukulaiset ja kaverit kyseli perään, mies selitti, että kyllästyin ja aika ei riitä. Olin kuukauden pois, sitten halusin takasin, mun ulkomaisten kaverien takia lähinnä. Mutta syy miks poistuin alunperin oli siis miehen sukulaiset, joita harvoja oon ees nähnyt, mutta tuli hyväksyttyä aikanaan ne, kun pyysivät. Joten yksi iltamyöhä sitten palasin faceen ja samalla blokkasin jokaikisen miehen sukulaisen ja muutin omat ja miehen (luvalla, tietenkin!) turvallisuusasetukset sellasiks, että ne ei mua sieltä löydä. Eli ei tiedä, että oon takasin. Näin pääsin eroon ärsyttävistä, ilman että tartti loukata ketään ja joo, jouduin poistamaan muutaman, jotka ois saaneet jädäkin, mutta kun on kamuja ristiin, niin kaikki pois.
Toisaalta mua ei hirveesti FB enää kiinnosta edes, mutta just nuo ulkomaiset haluaa pitää yhteyttä sen kautta.

Yhteistyössä