Facebookin ystävyyssuhteista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wanna be Martina ystävä facebookissa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wanna be Martina ystävä facebookissa...

Vieras
Sheikkailin tuossa naamakirjassa aikani kuluksi ja tutkin siellä esim. Jani Sievisen ystäviä.. Onko nyt niin, että kun on julkkis niin on kaikkien julkkisten kaveri, vai onko nuo tyypit oikeesti jotenkin tekemisissä keskenään, kuten Jani Sievinen ja Kari Vepsä esim?!? En siis ole kateelliinen Karille siitä että saa olla Janin ystävä, mutta ihmettelen että miksi ihmeessä ihmiset hyväksyvät sinne ketä vain ystävikseen.. itse kun en huoli edes entisiä poikaystäviäni.. ihan vaan sen takia ettei ne mielestäni ole ystäviäni..

tuskin nyt kari vepsä ja jani sievinen on pannu toisiaan ettei voisi vain kavereita olla... itse huolin kavereiksi ne ketkä tunnen. joku ihmetteli mulle tunnenko tosiaan kaikki tällä hetkellä 124 "ystävää" ja kyl kaikki muut paitsi yhden johon olen tutustunut facebookissa käytyjen viestien kautta... ja miksei exien kans voisi olla ystävää jos on eronnu hyvissä väleissä?

Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
eikös ne ollut hevospiireistä tuttuja ihan oikeesti...

et tullu käymään :kieh:
juu ei ehtinyt..tuli polskittua niin finiin et koko porukka sammahti molempina iltoina jo 9 jälkeen :whistle:
shoppailemaan tarkoitus tulla täs piakkoin ..ilman muksuja :D

meillä on lauantaina tyttöjen "puhutaan paskaa paskoista miehistä"-känni-ilta :D

Yhteistyössä