Facebookin yksityisviestit näkyy kaikille

  • Viestiketjun aloittaja "hehee"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eihän tuollasta SAA tapahtua? :O Eikö tuo nyt mene jo ihan jonkun "rikosnimikkeen" tai allekin, tyyliin kirjesalaisuuden rikkominen, yksityisyyden loukkaus tmv., josta vois nostaa fb:tä vastaan jo syytteen. Oikeesti, ei kait millään firmalla ole oikeutta noin tehdä?
 
[QUOTE="vieras";25246495]Eihän tuollasta SAA tapahtua? :O Eikö tuo nyt mene jo ihan jonkun "rikosnimikkeen" tai allekin, tyyliin kirjesalaisuuden rikkominen, yksityisyyden loukkaus tmv., josta vois nostaa fb:tä vastaan jo syytteen. Oikeesti, ei kait millään firmalla ole oikeutta noin tehdä?[/QUOTE]peesi tähän
 
"hehee"
[QUOTE="vieras";25246545]Kaikki viestit on poistettu. Ja en muutenkaan ikinä kirjota mitään salasia viestejä facessa[/QUOTE]

Ei ne sieltä poistu. Iteki oon poistanut kaikki ja ne pomppaa kavereitten sivuille välillä. Sinne oikeeseen laitaan.
 
näion
Minä poistelin päivän ajan yksityisiä keskusteluja fb:n seinältä. Ei se onnistu, kun niitä on poistellut noin 5-10 minuuttia, niin se lakkaa sallimasta niiden poistelun.

Piti sitten vain poimia sieltä niitä, joita oikeasti ei saisi kukaan nähdä. Paskat on housussa.
 
0sibdvn
[QUOTE="vieras";25246495]Eihän tuollasta SAA tapahtua? :O Eikö tuo nyt mene jo ihan jonkun "rikosnimikkeen" tai allekin, tyyliin kirjesalaisuuden rikkominen, yksityisyyden loukkaus tmv., josta vois nostaa fb:tä vastaan jo syytteen. Oikeesti, ei kait millään firmalla ole oikeutta noin tehdä?[/QUOTE]

Annat fb:lle oikeuden myös yksityisviesteihin ja chattiin. Jos ne julkaisee kaikki sun chatit niin ne saa tehdä sen
 
"Nuuh"
Paljon te maksatte facebookin käytöstä -en minäkään.

Nettiin ei pitä kirjoittaa mitään mitä ei halua lukea sanomalehden etusivulta. Facebookin yksityisyydensuojattomuudesta on puhuttu jo vuosia, ei tää voi olla mikään yllätys.
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
Hitto että tuli paniikki.. piti äkkiä käydä kurkkaamassa että mitä omalla seinällä näkyy.. vai missä ne sitten näkyy jos niitä jostain syystä on tullut näkyviin??
 
"hehee"
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";25246735]Hitto että tuli paniikki.. piti äkkiä käydä kurkkaamassa että mitä omalla seinällä näkyy.. vai missä ne sitten näkyy jos niitä jostain syystä on tullut näkyviin??[/QUOTE]

Näkyy kuulema ihan siellä jossain pitkällä, 2008 ja 2009 vuoden tapahtumissa.
 
-
Aina vaan tyytyväisempi päätökseen poistua kokonaan fb:sta! Puoli vuotta ilman eikä ole kaipuu sinne :) oikeasti sen jälkeen vasta tajus, kuinka tyhmää, turhaa ja aikaa vievää siellä roikkuminen on.
 
Heh, sepä mukavaa ;)
Mulla ei oo siellä mitään salaisuuksia, yhtä tyyppiä olen toiselle ämmitellyt ja ihan syystä ja sekin on nykyään estettynä (eikä kyllä kiinnostais vaikka viestit näkiskin).
Mutta oispa hauska nähdä kaikkien muiden "sammakot" kun monella tuntuu asiasta olevan kaamea paniikki :D
 
tosielämän bigbrother
[QUOTE="vieras";25246943]niin onko kyse chatista vai messageista???[/QUOTE]



Kyllä, kyse on chat ja inbox viesteistä... Itse selailin sattumalta profiiliani pitkälle vuoteen 2008 ja sieltähän niitä "pikku ylläreitä" löytyi.
 
??
voi kakka :O poistin juur kaikki, mut joku täällä sanokin ettei se auta.. ei mulla siä mitään älyttömän salasia juttuja oo, mut ei se ny kamalan kiva oo, jos ihmiset niitä kuitenkaan lukee mitä oon jollekin yhdelle ihmiselle kertonu.. ääääh.. mies just poisti ittensä naamakirjasta, pitäsköhän munkin :D
 
tosielämän bigbrother
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25246972:
pääseekö niitä omia vanhoja jotenkin helposti tsekkailemaan kuin vaan rullaamalla? siinähän menee iäsyys???
Joo itsekkin rullailin joku 15min...suosittelen kyllä näkemään sen vaivan.
 
"vieras"
No minä ainakin olen poistanut seinältäni kaikki paitsi uusimmat statusjutut, joten eipä siinä mitään ylimääräistä näy, kun ei muutenkaan voi selata mihinkään vuoteen 2008 asti.
 

Yhteistyössä