facebookin sulkeminen. Kaipaatko?

• Viestiketjun aloittaja Marj
  • Ensimmäinen viesti
Marj
Vaikuttaako Facebookin sulkeminen elämääsi? Minulla ainakin vaikuttaa, siellä oli hyvät informatiiviset paikalliset ryhmät ja kavereiden kanssa harrastusrinkejä yms. Ja tulihan tuota kavereiden kuvatkin katseltua. Ikävä tulee. En oikein tiedä millä korvaisi. :(

Kukaan kokeillut googlen ryhmähommia?

muurahainen
Tykkäätkö mennä töissä kahvitauolle tyhjään huoneeseen vai jutustelemaan samalla muiden kanssa? Minä tykkään jälkimmäisestä, mutta teen töitä kotoa käsin. Mun kahvitaukoni seura löytyy facen kautta.

Harmittaa joo hiukan, tässä hörpin kahvini nyt teidän seurassa. Mutta ei nyt valitettavasti ihan korvaa niitä ihmisiä, joiden kanssa tuolla yleensä juttelen. :D

Mulla se vaikuttaa paljonkin. Kontakteja ulkomailla jne. joiden kanssa tulee chattailtua. Mulla on puoli elämää naamakirjan puolella. :O Enkä häpeä tunnustaa sitä! Onhan osa elämästäni myös tällä palstalla :D

• Tykkää
Reactions: Black Diva´s
Öö...
Ei sitä kyllä SULJETTU ole? Seuraava tiedote on kopioitu DNA:n nettisivuilta:
?"Asiakastiedote 26.3.2014

Facebook-sovelluksessa on häiriö, jonka vuoksi sovellus ei tällä hetkellä ole käytössä DNA:n kiinteissä- ja mobiililaajakaistoissa. Vika havaittiin noin klo 8.50.

Facebook on aloittanut vian korjauksen ja pyrkii korjaamaan vian mahdollisimman nopeasti.

Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa asiakkaillemme."

HUOM! Ei TÄLLÄ HETKELLÄ ole käytössä ja SULKEMINEN on kaksi täysin eri asiaa. Älkää nyt lietsoko joukkohysteriaa. Ja kyllä, itselläni on koko sosiaalinen elämä noin 98-prosenttisesti vain ja ainoastaan facebookissa. Sen siitä saa, kun puskee pari kakaraa ja muuttaa liian pitkälle.

[QUOTE="vieras.";29712207]On suljettu ainoastaan suomalaisilta. Facessa lorvaajat joutuvat muuttamaan Ruotsiin tai Viroon.[/QUOTE]

No sitä minäkin. kun kerta ansiosidonnaista leikataan ja lapsilisää myös. Lusmut sorvin ääreen!

Öö...
Eikä ole suljettu? Sehän toimii muilla kuin DNA:n käyttäjillä lähes moitteettomasti. :D :D Voi Luoja, että hajoan tälle. :D Missä kerrotaan, että on SULJETTU? :D

Nauran niin paljon, että pissaan pian housuun. Työttömiltä kun viedään viimiset ilot, niin täällä näköjään sitä vitsiä jaksetaan vielä vääntää!

Yhteistyössä