facebookin sovellusasetukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kj

Vieras
Iltalehdestä poimittua:

Ulkoasun lisäksi uudistettiin myös tärkeitä yksityisyysasetuksia. Nyt kaverit näkevät, mitä sovelluksia muut ovat käyttäneet. Sovellukset-paneelista näkyy esimerkiksi, mitä testejä kukin on tehnyt.

Asetuksia voi muuttaa niin, etteivät kyseiset tiedot näy kavereille. Tämä tapahtuu sovellukset ja sivustot -kohdasta "Toiminta sovellukset ja pelit -paneeleissa". Kun asetuksen muuttaa "Vain minä" -muotoon, ystävät eivät näe käytettyjä sovelluksia.

Haluaisin laittaa tohon sovellusjuttuun eston,etteivät muut näkisi mitä testejä olen tehnyt. Mutta en löydä tota mistä sen löytää?? vaikka edellämainitussa tekstissä onkin ohjeet??Osaiiko joku auttaa?

http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/article372553.ece?s=r&wtm=mikropc/-08022010

"Etkö halua, että kaverisi näkevät nämä tiedot? Siinä tapauksessa sinun kannattaa tutustua Facebookiin uusiin yksityisyysasetuksiin. Sovellukset ja sivustot -kohdasta löytyy "Toiminta sovellukset ja pelit -paneeleissa". Oletusasetuksena tässä kohdassa on "Vain kaverit". Muuttamalla sen "Vain minä" -asetukseen, eivät ystävät enää näe käyttämiäsi sovelluksia.

Polku: Käyttäjätili -> Yksityisyysasetukset -> Sovellukset ja sivustot -> Toiminta sovellukset ja pelit -paneeleissa. "

Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
mä just kokeilin,painoin siitä sovellukset sitten jotain et näytä lisää tai kaikki sovellukset niin sieltä tulee ne asetukset.

Kiitos,mutta... ei onnaa!:(

Avasin siis sovellukset, näytä lisää. Ja sieltä löytyy vain seiraavat kohdat:
pelit: pokeri,cafe world, rollercoaster,muistiinpanot, farmwille, restaurant city,linkit ja ryhmät :o

Alkuperäinen kirjoittaja kj:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
mä just kokeilin,painoin siitä sovellukset sitten jotain et näytä lisää tai kaikki sovellukset niin sieltä tulee ne asetukset.

Kiitos,mutta... ei onnaa!:(

Avasin siis sovellukset, näytä lisää. Ja sieltä löytyy vain seiraavat kohdat:
pelit: pokeri,cafe world, rollercoaster,muistiinpanot, farmwille, restaurant city,linkit ja ryhmät :o

just katoin itekki uudestaan eli sovellukset-> lisää sovelluksia ja sieltä ihan sivun alhaalla lukee click here niin siitä pääset ainakin asetuksiin.

Yhteistyössä