Facebookin perimmäinen idea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rapanhapakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rapanhapakko

Aktiivinen jäsen
26.02.2007
7 660
0
36
Olen sitten minäkin yrittänyt vihkiytyä moisen saloihin, saanut laitettua profiilia ja kuviakin.
Mutta kavereista.
Onko tarkoitus haalia kaikki mahdolliset "keitä olen ikinäkoskaan tavannut/tuntenut/tunnistan nimen" vai miten?
Kyllähän sieltä löytyy vanhoja koulukavereita tai paremminkin tuttuja, mutta oonko nyt ihan hakoteillä kun en halua kaveriksi kun niitä joiden kanssa todella haluaisin olla tekemisissä, joiden haluan näkevän kuvani.
Siis ne hyvääpäivää-kirvesvartta -tutut olen jättänyt väliin.
Mikä teillä muilla on se pointti tuossa. Määrä vai laatu?

riippuu keneltä kysyt. jotkut haalii sinne kaikki ihmiset kenen kanssa on joskus vaihtanut sanankin. jotku sellaisia joiden kanssa ei sitten ole sitä yhtäkään sanaa vaihtanut. jotkut vain sukulaiset ja ne oikeat ystävät. se on ihan sinusta itsestäsi kiinni =)
facebookissa kaikki ovat ystäviä. jee jee.

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
riippuu keneltä kysyt. jotkut haalii sinne kaikki ihmiset kenen kanssa on joskus vaihtanut sanankin. jotku sellaisia joiden kanssa ei sitten ole sitä yhtäkään sanaa vaihtanut. jotkut vain sukulaiset ja ne oikeat ystävät. se on ihan sinusta itsestäsi kiinni =)
facebookissa kaikki ovat ystäviä. jee jee.

Näin kai se menee, mutta hyvä kuulla, ettei kaikilla ole se määrä...
Pitäydyn siis siinä että kavereita ovat vain ne joiden kaveri haluan olla, siis jotka esim. kouluajoilta olivat kavereita, eivätkä vain samalla luokalla.

Yhteistyössä