Facebookin "paikalla" listasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanha kalkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanha kalkkis

Vieras
Facebookissa oikeassa laidassa on ylhäällä tuo virta, missä näkyy ihmisten kommentit ja sen alapuolella fb-tuttavien kuvia ja nimiä. Tässä alhaalla olevalla listalla joidenkin kohdalla on vihreä pallo, ei ovat paikalla. Miksi siinä on sitten näitä muita, joilla ei pala vihreä, onko ne niitä, jotka hilluvat fb:ssä, mutta joilla ei ole keskustelu "päällä"? Kaikki tuttavathan eivät tuolla listalla ole, vaan osa vain...
Olinko tarpeeksi epäselvä?

joo, tiedän, että voi asettaa. mutta joskus kaverit kommentoivat "livenä", mutta eivät ole tuolla listalla ollenkaan (eivätkä tee sitä kännykästä). Ja joskus tiedän, että tuttava on esim. työreissussa ilman nettiyhteyttä, ja silloinkin sen hahmo on tuossa listalla, ilman vihreää palloa.
Mutta onko siis yleensä tuo vihreäpalloton fb tyyppi kuitenkin sillä sivulla? Jos oletetaan, että mulla on vaikka sata fb kaveria, niistä paikalla olijoiden lisäksi ehkä 5-6 näkyy tuossa sivupalkissa.

siinä listassahan näkyvät kaikki sun kaverilistalla olevat, oli sitä palloa tai ei. siinä chatin alareunalla on se etsi nappula.. rämpytäs vaikka huvikseen i kirjain.. ja se näyttää kaikki i kirjaimella alkavat ystäväsi siinä chat valikossa.

ei siinä automaattisesti ainakaan mun käyttämässä versiossa näy kaikki (kännykässä näkyy fb:ssä kaikki), noiden vihreäpalloisten lisäksi vain muutamat, joiden kohdalla ei ole vihreää.

Alkuperäinen kirjoittaja Miettivä;29009339:
Mietin tässä seuraavaa: mulla on se poissa käytöstä. Näkyykö sieltä kuitenkin koska olen paikalla facessa?

Niin, tätä minä tässä yritän hakea, näkyykö tällainen henkilö siinä sivussa ilman vihreää palleroa?

No ei kai ne kaikki siinä yhtenä näykään tai aika helkutisti joutuisit scrollaamaan, mutta automaattisesti ne kaikki siinä listassa on vaikka toisia varten joudut avaamaan sen haun ja kirjoittamaan kirjaimen.