V
vierailija
Vieras
Kertokaa mikä logiikka tykätä facen kirppareilla myynti ilmoituksista jos ei meinaa ostaa? Onko se ivailua vai mitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kaiAlustava varaus.
Eikä ooAlustava varaus.
Ei kai
Mistä säännöistä löytyy tämä varaustapa?
Olen sitten aikamoinen varailija![]()
Näimpä.
Kannattaisko laatia kunnon säännöt moisille myyntitoimille että väki tietää mitä tykkääminen tarkoittaa ja miten av:t ilmoitetaan...haloo...
Mikäs mahdottomuus se nyt olisi? On kait sitä hullumpiakin ihmiset tehneetMiksi ihmeessä joku kävisi Facebookin kirpputorilla tykkäilemässä kuvista?
Eikö kivoja kuvia ole vaikka Pinterestissä, Instassa tai vastaavassa; eikai kukaan käy katselemassa silmänruokaa muiden käytetystä roinasta![]()
Mikäs mahdottomuus se nyt olisi? On kait sitä hullumpiakin ihmiset tehneet![]()
Ymmärrän, jos jossain lukisi selkeästi säännöt ja peukutuksen merkitys juuri siinä ryhmässä. Onko nyt varma tieto peukutuksesta vai pelkästään joidenkin tiettyjen jäsenten päättämä "kirjoittamaton sääntö"?Kommentti kuin kommentti = alustava varaus?
Taidat olla juuri niitä, jotka ei ymmärrä tosiaan sääntöjä = hidastaa kauppoja..
Alustava varaus.
Pelkkä peukun laittaminen ei ole kyllä alustava varaus
Kyllä siihen vaaditaan jo kommentointia.
No miksi pitää tulla hämmentämään toisten myynti ilmoituksiin? Jos ei osta, ei kommentoi eikä tykkäile. Yksinkertaista.
Mitä helvetin hämmentämistä se on?
No eikö tuossa sulle oo jo monet yrittäny vastata että miksi tykkäävät?No kerro yksikin järkevä syy, miksi ihmeessä tykkäilet toisten myynti ilmoituksista, jos et aio ostaa? Tulee turhia ilmoituksia myyjän kännyyn ym ja epäselvää aiotko varata, ivata vai miksi tykkäilet?
Eikai myyjälle tarvitse kertoa että tykkää tuotteesta, jos ei aio ostaa sitä. Eihän siellä olla keräämässä ihailua vaan myymässä tavaraa.. ELI ei ole syytä tykätä.No eikö tuossa sulle oo jo monet yrittäny vastata että miksi tykkäävät?
Helppoahan se on nauraa jos ei itse edes ole mukana! Miksi edes kommentoit jos et tiedä mitä se on..on se luojan lykky etten ole moisessa mukana! Myyjätkin ovat valmiiksi ärtsyjä ja myrtsyjä!
Helppoahan se on nauraa jos ei itse edes ole mukana! Miksi edes kommentoit jos et tiedä mitä se on..
Ottaako noin iholle ja tunteisiin? Miksi sitten ylipäätänsä myydä missään tuommoisessa paikassa missä ei ole sovittu selkeitä sääntöjä?Helppoahan se on nauraa jos ei itse edes ole mukana! Miksi edes kommentoit jos et tiedä mitä se on..