Facebookin kaveripyynnöstä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kun mulle on tullut kaveripyyntö ihmiseltä jota en tunne. Meillä on sama sukunimi, mutta en osaa tunnistaa häntä sukulaiseksi. Yksi mun sukulainen on kyllä meillä yhteisenä kaverina.

En vielä hyväksynyt sitä kaveripyyntöä, mutta ajattelin laittaa hänelle viestin. Eihän silloin tarvitte kaverikseen hyväksyä? Kun tuntuu vähän oudolta ottaa kaveriksi vastaan ihminen jota ei edes tunne...Toisaalta voisin kysellä siltä mun sukulaiselta, että kukas tuo yksi ihminen mahtaa olla.

Anteeksi, kun kyselen tyhmiä. :xmas: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Ei niitä ole pakko hyväksyä...itse taas tutustun mielelläni uusiin tuttavuuksiin ja siksi kavereiksi otan myös sillä hetkellä tuntemattomia.

No mua taas hämää, että täysin tuntematon ottaa yhteyttä ja on vieläpä sama sukunimi sekä on mun sukulaisen kaverina. En mä ole niinkään kiinnostunut ettimään uusia tuttavuuksia tuota kautta kuin löytämään niitä vanhoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Ei niitä ole pakko hyväksyä...itse taas tutustun mielelläni uusiin tuttavuuksiin ja siksi kavereiksi otan myös sillä hetkellä tuntemattomia.

No mua taas hämää, että täysin tuntematon ottaa yhteyttä ja on vieläpä sama sukunimi sekä on mun sukulaisen kaverina. En mä ole niinkään kiinnostunut ettimään uusia tuttavuuksia tuota kautta kuin löytämään niitä vanhoja.

En minäkään hae :D

Mietin tuossa että meneekö sille pyytäjälle viestiä siitä jos ei ole hyväksynyt sitä kaveriksi, mullakin on yks joka pommittaa kaveripyynnöillä ja olen hylännyt sen pariin otteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus harmaana:
Mietin tuossa että meneekö sille pyytäjälle viestiä siitä jos ei ole hyväksynyt sitä kaveriksi, mullakin on yks joka pommittaa kaveripyynnöillä ja olen hylännyt sen pariin otteeseen.

Ei mene siitäkään, sen kun hylkäilet. :)

Alkuperäinen kirjoittaja marjonetti:

Pitää vain sitten jatkossakin hylkäillä, kun en edes tunne koko ihmistä kuin siskojen kautta ja mutaman kerran muutaman hassun sanasen vaihtanut, nyt viimesin pyyntö oli tullu siltä ja sen ukolta yhtä aikaa ja sitä miestäkään en ole kun yhdesti nähnyt ja en ikikuun päivänä ole sanaakaan vaihtanut hänen kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja marjonetti:

Pitää vain sitten jatkossakin hylkäillä, kun en edes tunne koko ihmistä kuin siskojen kautta ja mutaman kerran muutaman hassun sanasen vaihtanut, nyt viimesin pyyntö oli tullu siltä ja sen ukolta yhtä aikaa ja sitä miestäkään en ole kun yhdesti nähnyt ja en ikikuun päivänä ole sanaakaan vaihtanut hänen kanssaan.

Sä oot poppis! :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minä en tajua miksei voi hyväksyä ketä vaan sinne kaverilistaan.
Sehän on vain peli, jossa haalitaankin nimenomaan mahdollisimman paljon kavereita. :o :snotty:

Minulle se ei ole peli, koska olen laittanut valokuvia sinne, ja en halua, et kuka vaan niitä saa käsiinsä. Joo, tiedän, et facebookilla on niihin käyttöoikeus, mutta tällainenn periaate on minilla.

Ja minä hyväksyn kaveriksi ainoastaan ne jotka ihan oikeasti tunnen. No, minulla ei olekaan mitään kahdensadan kaverin listaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sehän on vain peli, jossa haalitaankin nimenomaan mahdollisimman paljon kavereita. :o :snotty:

Minulle se ei ole peli, koska olen laittanut valokuvia sinne, ja en halua, et kuka vaan niitä saa käsiinsä. Joo, tiedän, et facebookilla on niihin käyttöoikeus, mutta tällainenn periaate on minilla.

Ja minä hyväksyn kaveriksi ainoastaan ne jotka ihan oikeasti tunnen. No, minulla ei olekaan mitään kahdensadan kaverin listaa..

No ei ole mullakaan, fotoja, eikä ziljoona kaveria.

Mä en taas ymmärrä miksi pitäisi hyväksyä ketä tahansa sinne kaverilistaan. Mä haluan mun kaverilistaan sellaisia joita tunnen ja joihin voin tuota kautta pitää yhteyttä, varsinkin jos välimatkaa on. En mä halua jakaa mun kuviani ja tietojani kenen tahansa kanssa.

Ai on vai? :snotty: Mulla on siellä kahdeksan kaveria, ihan passeli määrä mulle, juuri ne ketkä sinne haluankin. En hyväksy sinne ihan keitä vaan. Mut kai mä oon sitten outo. :saint:

Yhteistyössä