Mistä mie sut löydän? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä liityin moiseen yhteisöön "ottopoikani" vaatimuksesta :ashamed:
Parhaiten täältä Kaksplussalta Mutta ootas hetki, pukkaan sulle kohta yytäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mistä mie sut löydän? :snotty:
Ehdin jo pistää sulle. Ja eka niistä kahdesta vaihtoehdoista, eli ainoa kuvallinen.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Parhaiten täältä Kaksplussalta Mutta ootas hetki, pukkaan sulle kohta yytäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mistä mie sut löydän? :snotty:
miks mä en löydä koko ryhmää??Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mie olen siellä. Kirjoitin nimelläni sinne plussalaisten ryhmän seinälle.
PlussalaisetAlkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:miks mä en löydä koko ryhmää??Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mie olen siellä. Kirjoitin nimelläni sinne plussalaisten ryhmän seinälle.
no ei mitään tulosta tuuAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:PlussalaisetAlkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:miks mä en löydä koko ryhmää??Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mie olen siellä. Kirjoitin nimelläni sinne plussalaisten ryhmän seinälle.
http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=6466258046&ref=tsAlkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:no ei mitään tulosta tuuAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:PlussalaisetAlkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:miks mä en löydä koko ryhmää??Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mie olen siellä. Kirjoitin nimelläni sinne plussalaisten ryhmän seinälle.
vissiin yhtä hyvä haku ku täällä...
mulla teki viime viikolla sitä Ja välillä tuli et istuntoaikasi on päättynyt,kirjaudu sisään... tuli sellanen olo et joku koittaa rajoittaa mun nettailuaAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jumittaako FB teillä muilla? Mulle herjaa, että profiili ei ole saatavilla, yritä hetken kuluttua uudelleen. :headwall:
mulla oma profiili toimi, mut kun yritin pyytää ystäväksi erästä niin ilmoitti että database down...Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jumittaako FB teillä muilla? Mulle herjaa, että profiili ei ole saatavilla, yritä hetken kuluttua uudelleen. :headwall:
FB:ssä on kohta enemmän ongelmia kuin täällä.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla oma profiili toimi, mut kun yritin pyytää ystäväksi erästä niin ilmoitti että database down...Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jumittaako FB teillä muilla? Mulle herjaa, että profiili ei ole saatavilla, yritä hetken kuluttua uudelleen. :headwall:
Ei sit mitään hajua.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä olen kanssa, tunnetko mut? Meillä on paljon yhteisiä kavereita...?
oho oho oho, mä olen helmikanankin hyvä ystävä mut mä voin pyytää sua ystäväksi?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Ei sit mitään hajua.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä olen kanssa, tunnetko mut? Meillä on paljon yhteisiä kavereita...?
Toki.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:oho oho oho, mä olen helmikanankin hyvä ystävä mut mä voin pyytää sua ystäväksi?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Ei sit mitään hajua.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä olen kanssa, tunnetko mut? Meillä on paljon yhteisiä kavereita...?
Voi ei, päiväni on pilalla. :'(Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ei kuule kiinnosta