Facebookin etusivulla lukee tälläistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niiskunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niiskunen

Vieras
Soon you will be able to have a username
Starting on 13. kesäkuuta 2009, at 7:01, you'll be able to choose a username for your Facebook account to easily direct friends, family, and coworkers to your profile.
Check out the Facebook-blogi for more information or send yourself an email with the details.

En osaa englantia, mitä se tarkoittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Vaihda facebookin kieleks suomi niin tulee suomeks noi ilmoituksetkin ;)

ei mulle ainakaan tule...

Ai :o mulla oli toi tänään just suomeks tossa :o

Mullakin käyttökielenä suomi ja toi sama ilmoitus on silti englanniksi

Höh... onkohan mulla sitten joku päänsisäinen järjestelmä joka kääntää enkunkieliset tekstit näytölle suomeks :D kun oon ihan satavarma, että se oli aamulla suomeksi siinä... no, väliäkö tuolla

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Vaihda facebookin kieleks suomi niin tulee suomeks noi ilmoituksetkin ;)

ei mulle ainakaan tule...

Ai :o mulla oli toi tänään just suomeks tossa :o

Mullakin käyttökielenä suomi ja toi sama ilmoitus on silti englanniksi

Höh... onkohan mulla sitten joku päänsisäinen järjestelmä joka kääntää enkunkieliset tekstit näytölle suomeks :D kun oon ihan satavarma, että se oli aamulla suomeksi siinä... no, väliäkö tuolla

No sinä ymmärrät englantia niin hyvin katos. :D

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Mutta miksi. Eikä ton homman tarkotus ole nimenomaan löytää kamut oikeilla nimillä :o

Niinpä!

Onkohan siinä nyt sitten sellainen vaara tarjolla, että sinnekin hyökkää kaiken maailman ilkeilijät... Vaikka ilkeilyä siellä onkin, mutta voiko se tapahtua ns. anonyymisti... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Mutta miksi. Eikä ton homman tarkotus ole nimenomaan löytää kamut oikeilla nimillä :o

Niinpä!

Onkohan siinä nyt sitten sellainen vaara tarjolla, että sinnekin hyökkää kaiken maailman ilkeilijät... Vaikka ilkeilyä siellä onkin, mutta voiko se tapahtua ns. anonyymisti... :snotty:

Mutta toisaalta, itsehän sä päätät kenet profiiliis lasket :/

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:

Niinpä!

Mutta toisaalta, itsehän sä päätät kenet profiiliis lasket :/

Niin, mutta onhan siinä kuitenkin mahdollisuus lähettää viestejä sinne sähköpostiin.

Ei sinne mitään nickname-juttuja ole tulossa. Saat muuttaa vain profiilisi osoitteen erilaiseksi ja helpommin löydettäväksi.
Esim. http://www.facebook.com/profile.php?id=1234567890 ---> www. facebook.com/veera.vauvamaha

Yhteistyössä