Facebookin estolista??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi! Minä olen kyllä vähän sitä mieltä, että tämmöiset henkilöt, jotka laittavat henkilöitä estolistalle, ovat raukkoja vellihousuja, kun/jos eivät halua sopia riitaa muulla tavalla. Minä olen itse joutunut erään henkilön estolistalle melko heppoisin perustein. Minä aukaisin myös toisenkin fb.tilin ulkommalaisia fb.kavereita ja tämän fb.tilin kautta minä näen myös tämän estäjän fb.profiilin. Kun tämä henkilö kävelee vastaan esim.baarissa, minä näytän sille kyllä keskisormea ja irvistän päin naamaa. Näin kannattaa tervehtiä tämmöisiä henkilöitä.

Moi! Minä olen kyllä vähän sitä mieltä, että tämmöiset henkilöt, jotka laittavat henkilöitä estolistalle, ovat raukkoja vellihousuja, kun/jos eivät halua sopia riitaa muulla tavalla.

Kun tämä henkilö kävelee vastaan esim.baarissa, minä näytän sille kyllä keskisormea ja irvistän päin naamaa. Näin kannattaa tervehtiä tämmöisiä henkilöitä.

Ei sulla yhtään ristiriitasempaa mielipidettä vielä vois olla??
-
Et välttämättä ole estolistalla. Asetuksista saa laitettua, mm. et henkilön nimellä ei pysty hakemaan sitä henkilöä. Näin ollen karkottaa turhat kyttärit ja mieluummin tyyppi sitten itse etsii kaverinsa sieltä. Sanotaan nyt vaikka "Anna" olis sen nimi, kenen estolistalla luulet olveasi ja teillä on yhteinen tuttu "Piia". Niin löydät "Annan" sieltä "Piian" kaverilistaa selaamalla. Mut sit et kuitenkaan löydä Piian sivuilta Annaa siitä kaverilistan hausta, mistä voi hakea suoraan nimellä Piian kavereita.

Yhteistyössä