Facebookin cafe worldista tietävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahvila

Vieras
Alkaa mennä jo hermot, miksi minulla kokoajan tuo peukku pysyy 5:dessä... :( Ehkä 6-7 on maksimi mikä on ollut, mutta menee hermot koska miksi niitä asiakkaita ei ole?? Kokkailen aina yleensä noita päivänjuttuja, yleensä jokatiskillä aina samaa, mutta olen myös kokeillut siten että aina olisi erijuttuja, eikä sekään auta. lahjoja on yli 250 niin sieltä laitan jos on puutetta. Laajentanut olen niin että jäljellä on vielä ne 400,000 ja 999,999. Mutta nytkin on tarjolla monta tuhatta annosta, ärsyttää kun ne ei mene eikä saa rahaa eikä tuo ikinä kehity?!? Kavereilla kuitenkin menee jo hetkessä ne ruoat ja saa rahaa ja peukkuja jotain tyyliin 100. Eli mistähän johtuisi? Paikkoja on kyllä monta, mutta johtuukohan se siitä ettei ole laajentanut tai että on niin paljon ruokaa lahjoissa vai mistä?? Tarjoilijoita mulla on kaikki täydet 6 ja leveliin 37 oon jotenkin päässyt. Olen kokeillut jättää pelin päälle, ei auta, ja järjestystä muuttaa niin että rahatkin on jo lopussa, haluisin pelata tätä peliä mutta eihän se näin onnista :( Kiitos jos joku osaa auttaa!!

Tossa pitää olla pöydät U-muodostelmassa. Silloin saa heti täydet peukut. Riittävästi ruokaa ruokkimaan kaikki - ei liian paljon pöytiä tartte olla. Sisutuksellakaan ei tainnut olla paljonkaan merkitystä. Ruuanvalmistus toisessa päässä ja valmiit ruuat U:n keskellä.

En oo kyllä pelannut pitkiin aikoihin, en ole laajennellut kuin pariin kertaan ja ei varmasti ole kaikkia tarjoilijoita.

Onko ovia kahvilaan riittävästi? Ja varmista että pöytiin on todella esteetön pääsy sivulta / edestä..
Niin ja jos peukut ja sen myötä asiakkaat häviää kandee pitää kahvio päällä joitain tunteja niin nousee, kunhan muistaa "kuitata" ehdotukset kaydä toisten kahviloissa, niitä nimittäin tulee silloin kun nostaa peukkutasoa

Alkuperäinen kirjoittaja tasolla 59:
Onko ovia kahvilaan riittävästi? Ja varmista että pöytiin on todella esteetön pääsy sivulta / edestä..
Niin ja jos peukut ja sen myötä asiakkaat häviää kandee pitää kahvio päällä joitain tunteja niin nousee, kunhan muistaa "kuitata" ehdotukset kaydä toisten kahviloissa, niitä nimittäin tulee silloin kun nostaa peukkutasoa

Joo kaksi ovea vain, pitää laittaa niitäkin lisää! :D Toivottavasti alkaisi taas nousta, pitää katsoa :)

Yhteistyössä