P
pelaaja
Vieras
miks mun tarjoilijat vaan jumittaa samassa kohtaa eikä tarjoile?? pari päivää ollu näin... ruokaa on ja asiakkaita on..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:mulla oli sama ongelma kuukauden muttta sitten tajusin ! tarjoiluastia täytyy olla niin päin että lautaset näkyvät(eli se rumin puoli niistä) ja sitten pöytien etupuolella on oltava yksi laatta vapaana!
Alkuperäinen kirjoittaja p:Alkuperäinen kirjoittaja minä:mulla oli sama ongelma kuukauden muttta sitten tajusin ! tarjoiluastia täytyy olla niin päin että lautaset näkyvät(eli se rumin puoli niistä) ja sitten pöytien etupuolella on oltava yksi laatta vapaana!
siis täh? etupuolella mitä se tarkoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa sulkea se keittiö niin, että tarjoilijat ei pääse liikkumaan. Lautaset ilmestyy syöjien nokan eteen. Säästyy aikaa ja peukut nousee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa sulkea se keittiö niin, että tarjoilijat ei pääse liikkumaan. Lautaset ilmestyy syöjien nokan eteen. Säästyy aikaa ja peukut nousee![]()
Mites tää onnistuu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa sulkea se keittiö niin, että tarjoilijat ei pääse liikkumaan. Lautaset ilmestyy syöjien nokan eteen. Säästyy aikaa ja peukut nousee![]()
Mites tää onnistuu?![]()
Niitten hellojen ja tarjoilutiskien kanssa teet siitä vaan suljetun tilan. Mulla yksi naapuri on laittanut pöydät (siis asiakkaiden pöydät) niin, että tarjoilutiskit on keskellä, kja pöydät muodostaa niiden ympärille neliön, suljetun tilan, mistä ei pääse pois. Ja hyvin näyttää tarjoilu pelaavan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa sulkea se keittiö niin, että tarjoilijat ei pääse liikkumaan. Lautaset ilmestyy syöjien nokan eteen. Säästyy aikaa ja peukut nousee![]()
Mites tää onnistuu?![]()
Niitten hellojen ja tarjoilutiskien kanssa teet siitä vaan suljetun tilan. Mulla yksi naapuri on laittanut pöydät (siis asiakkaiden pöydät) niin, että tarjoilutiskit on keskellä, kja pöydät muodostaa niiden ympärille neliön, suljetun tilan, mistä ei pääse pois. Ja hyvin näyttää tarjoilu pelaavan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa sulkea se keittiö niin, että tarjoilijat ei pääse liikkumaan. Lautaset ilmestyy syöjien nokan eteen. Säästyy aikaa ja peukut nousee![]()
Mites tää onnistuu?![]()
Joo tämän tajusin, mutta kuin ne tarjoilijat sinne saan?Mulla oli tuommoinen systeemi kanssa pitkään, kyllästyin vain
Näemmä, sain jumitettua. KiitoksiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa sulkea se keittiö niin, että tarjoilijat ei pääse liikkumaan. Lautaset ilmestyy syöjien nokan eteen. Säästyy aikaa ja peukut nousee![]()
Mites tää onnistuu?![]()
Joo tämän tajusin, mutta kuin ne tarjoilijat sinne saan?Mulla oli tuommoinen systeemi kanssa pitkään, kyllästyin vain
ne menee sinne itsestään ennen pitkää