Facebookiin liittyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Q
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

Q

Vieras
Ihan tällaista kevyttä pohdintaa vaan, että pitäiskö liittyä Facebookiin. Koetteko sen hyvänä paikkana vai tuntuuko, että eipä se nyt paljon anna?Jotenkin se kaverijuttukin mietityttää, että tuleeko siellä paineita, että pitäisi olla kavereita ja mitä jos kukaan ei juttelekaan mitään. Niin ja tiedän, että kuulostaa lapselliselta pohtia tällaisia, mutta minkäs teet :)

Q, kannattaa liittyä. :)
Itse olen löytänyt taas vanhoja ystäviä jopa vuosikymmenten takaa, ja facebookissa tulee seurailtua/ pidettyä helposti yhteyttä ihmisiin joiden kanssa muuten tapaisi vain harvoin ja joille kynnys soittaa olisi kuitenkin liian korkea.
Itsellä on ystävänä ainoastaan ihmisiä jotka oikeasti tunnen, "vain"n. 80, ja nämäkin "löytyneet" hitaasti, parin vuoden aikana.
itse on haluaisi kaveriksi tuntemattomia enkä ymmärrä mitä kiksejä jotkut siitä saakaan. Tuntuu turvalliselta, että status-päivitykset, henk. koht tiedot ja valokuvat näkyvät vain tutulle piirille ja ne on piilossa muilta.
Eikä fb:ssä keskustelu mikään pakko ole, itse olen useimmiten off-line tilassa jos juttelu ei huvita, eli fb on minulla auki mutta muut eivät sitä näe. :)
Kokeile, saahan sen tilin sieltä tarvittaessa poiskin. .9

Yhteistyössä