Facebook

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roberta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

roberta

Jäsen
28.12.2006
217
0
16
Moniko teistä on facebookissa? Miksi?
Mä menin pitkällisen painostuksen jälkeen,kun sukulaisia ja tuttuja asuu pitkin poikin suomea. On se näppärää katella sielä mitä kellekin kuuluu. Sitte ihmiset oikeesti laittaa sielä OIKEITA yksityisviestejä :) Kumma juttu nimittäin ku ei mulle kukaan oo pitkään aikaan sähköpostina laitellu kuulumisia,pelkästään jotain kiertokirjeitä taik sitte vitsejä.
Joskus olis kiva saada jopa oikea postin tuoma kirje!! No mutta ton facebookin kautta kummiski oon löytänyt vanhoja opiskelukamuja ja muita vanhoja tuttuja. Mukava tietää mitä kuuluu. Toisilla se menee kyl yli se "naamakirjailukin" ku ei sitte muuten olla yhteyksis ko sielä, siis nää ihan lähellä asuvatkin. Eli mun mielestä toisaalta hyvä ja toisaalta "paha" toi naamis..

Tää on kans ollu naamakirjassa vajaa pari vuotta ja kivasti oon löytäny vanhoja koulukamuja ja muita tuttuja. Mut alottajan kans oon samaa mieltä, että ei sinne ny tartte ihan kaikkia ajatuksia ja tekemisiään muutamanki tunnin välein päivittää, jestas..! :)

mäki oon muutaman kerran testejä tehny..eka en uskaltanu ku piti sallia jotakin ja oon nii käsi et luulin heti saavani miljoona virusta koneelle niistä. mut ne testit on aika typeriä... nii ja se just on hönttiä ku joku kirjottelee sinne että kävin kahvilla..sit muutaman minsan jälkeen:kahvit on juotu..käänsin kylkeä jne...mut yleisesti ottaen kiva kun saa yhteyttä vanhoihin tuttuihin :)

Facebookin kautta on kätevä pitää yhteyttä ympäri maailmaa asuviin ystäviin, joita ei ihan oikesti voi tavata edes joka vuosi. Vanhoista koulu- tai työkavereista en niinkään välittäis, mutta en kehtaa heidän kaverikutsuja hylätäkään... Facebook toimii myös ihan konkreettisena työvälineenä, sillä esim. moniin tapahtumiin tulee kutsu tuota kautta, semmoisiinkin, joista en muuten tietäis. Eli ei pelkkää hömppää ole tuokaan keksintö!

Juuh, siellä ollaan...tosin oon vaan huomannu miten vähän sitä olikaan kavereita sillon kouluaikaan, ei niitä puolituttuja viiti pyytää kaveriksi..eikä tilanne oo kyl parempi vieläkään. :/

Yhteistyössä