Moniko teistä on facebookissa? Miksi?
Mä menin pitkällisen painostuksen jälkeen,kun sukulaisia ja tuttuja asuu pitkin poikin suomea. On se näppärää katella sielä mitä kellekin kuuluu. Sitte ihmiset oikeesti laittaa sielä OIKEITA yksityisviestejä
Kumma juttu nimittäin ku ei mulle kukaan oo pitkään aikaan sähköpostina laitellu kuulumisia,pelkästään jotain kiertokirjeitä taik sitte vitsejä.
Joskus olis kiva saada jopa oikea postin tuoma kirje!! No mutta ton facebookin kautta kummiski oon löytänyt vanhoja opiskelukamuja ja muita vanhoja tuttuja. Mukava tietää mitä kuuluu. Toisilla se menee kyl yli se "naamakirjailukin" ku ei sitte muuten olla yhteyksis ko sielä, siis nää ihan lähellä asuvatkin. Eli mun mielestä toisaalta hyvä ja toisaalta "paha" toi naamis..
Mä menin pitkällisen painostuksen jälkeen,kun sukulaisia ja tuttuja asuu pitkin poikin suomea. On se näppärää katella sielä mitä kellekin kuuluu. Sitte ihmiset oikeesti laittaa sielä OIKEITA yksityisviestejä
Joskus olis kiva saada jopa oikea postin tuoma kirje!! No mutta ton facebookin kautta kummiski oon löytänyt vanhoja opiskelukamuja ja muita vanhoja tuttuja. Mukava tietää mitä kuuluu. Toisilla se menee kyl yli se "naamakirjailukin" ku ei sitte muuten olla yhteyksis ko sielä, siis nää ihan lähellä asuvatkin. Eli mun mielestä toisaalta hyvä ja toisaalta "paha" toi naamis..