Facebook

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *Jonna*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

*Jonna*

Vieras
Miten saan facebookissa seinälle kirjoitetut tekstit niin että itse näen sen mutta ei kaverini mitä olen kirjoittanut toiselle kaverille? Jos mun kaverit on keskenään kavereita myös niin he näkevät tekstit mutta ei ne jotka eivät ole keskenään. Kyllä oli vaikeasti selitetty.

Öööh.. Siis eihän se siellä näykkään. Eli jos kirjoitat jonkun kaverisi x seinälle, niin ellei kaveri y näe mitä olet kirjoittanut, ellei ole teidän kummankin kaveri. Ainoastaan seinällä näkyy tieto että "Jonna kirjoitti x:n seinälle". Mutta ei siis lue mitä olet kirjoittanut.

Siis pieni kertaus..menin aivan sekasin. Eli jos mun kaverit on keskenään kavereita he näkevät mun tekstit toisten kautta..esim. henna näkee mun tekstin mitä oon kirjoittanut elinalle kun he ovat myös kavereita? Mutta jos he eivät ole keskenään kavereita eivät voi nähdä mitä olen kirjoittanut. Kyllä ne asetukset jostain pitää saada, kun joidenkin kavereiden pystyn lukemaan mutta en kaikkien.

Mäkin menin jo ihan sekaisin :D

Siis haluatko että kun kirjoitat "Elinan" seinälle, niin "Elinan kaveri Henna" ei näe sitä?

Ei taida onnistua. Jokainen säätelee oman seinänsä asetuksia.. Vai tarkoititko sittenkin jotain muuta?

Yhteistyössä