Facebook vuotaa tietoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Aiemmin seinäni ja kuvani ovat olleet täysin suljettuja, vain kaverini ovat ne nähneet. Mitään en ole mennyt itse muuttelemaan.
Nyt huomasin, että pari valokuvaa (jotka laitettu sinne jo ajat sitten) ja 3 julkaisua (uusia) oli yhtäkkiä kaiken kansan nähtävänä.
Mites näin?

Tietääkö joku myöskin miten laitan jonkun kaverini siten ettei pääse lukemaan seinääni ja kirjoittamaan seinälle mutta omat päivitykseni ilmestyvät hänelle uutisvirtaan? Näin tekisin niille kahdelle jotka itse ovat laittaneet asetuksensa siten. Muuten en kyllä tajua tuota "kavereiden" arvottamista systeemissä. Miksi edes ottaa joku FB-kaverikseen jos ei sitten pääse edes hänen seinää lukemaan.

Ei se mitään vuoda, se muuttui, ja siitä oli tosi isot tekstit etusivulla. Muistutettiin tarkistamaan yksityisyysasetukset, kun ne oli muuttunu kaikilla avoimiksi. Sieltä kun olisit sillon laittanu, ei tarttis nytkään valittaa vuodoista :D

tuo riski on olemassa =)
kannattaa siis miettiä mitä sinne kirjoittaa aj MITÄ kuvia laittaa.
jopa mun mise joka ei ole facebokissa pääsee näkemäään toisten , myös salatujen julkaisuja. Ei ne salaukset ole kuin muodollisuus

[QUOTE="höh";24566319] Miksi edes ottaa joku FB-kaverikseen jos ei sitten pääse edes hänen seinää lukemaan.[/QUOTE]
Koska haluaa kerätä kavereita? Tai jos esim. olette samalla työpaikalla, mutta hän on ottanut kaikki muutkin kavereiksi, niin pakkohan hänen on sinutkin ottaa. Voi olla, että monille muillekin laittanu tollai.

Tosin, en edes tiennyt, että kavereiltaan voi estää oman seinän. Eikai nyt sentään? O_o

Ei se mitään vuoda, se muuttui, ja siitä oli tosi isot tekstit etusivulla. Muistutettiin tarkistamaan yksityisyysasetukset, kun ne oli muuttunu kaikilla avoimiksi. Sieltä kun olisit sillon laittanu, ei tarttis nytkään valittaa vuodoista :D

Joo olen huomannut jotain muutoksia ja tarkistanut asetukset.
Miksi siis lukuisista kuvista ja julkaisuista vain muutama avautui kaikille eikä koko seinä ja albumit?