Facebook tuhoaa suhteeni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FB F*U
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

FB F*U

Vieras
Olen niin mustasukkainen miehen naispuolisista kavereista facebookissa, mm. entisiä tyttöystäviä, jne. Häiritsee kun en tiedä kuinka paljon pitää yhteyttä heidän kanssaan. Naiset kovasti hänen juttujaan kommentoivat ja tykkäilevät.
Olen aivan raivoissani, miksi ei voi antaa olla?!
Tiedän että on naurettavaa, mutta joskus vain tekisi mieli lopettaa koko suhde tämmöisten asioiden takia.
On mieskin ollut mustasukkainen siitä että PIDIN yhteyttä facebookissa miesten kanssa, mutta lopetin kun mies siitä huomautti eikä tykännyt asiasta.
Onko muilla naurettavia facebook riitoja?

No vähän yliampuvalta kuulostaa. Ei kai sentään facebook-kommentoinnista tartte mustasukkainen olla? Mä ainakin oon joskus kommentoinut jotain melkein ventovieraallekin ja siis todellakaan muutenkaan se sisällä mitään, mistä kannattais olla mustasukkainen. Relaa.

Mut samat säännöt toki kaikille, sinä saat tehdä samaa kuin miehesikin. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No vähän yliampuvalta kuulostaa. Ei kai sentään facebook-kommentoinnista tartte mustasukkainen olla? Mä ainakin oon joskus kommentoinut jotain melkein ventovieraallekin ja siis todellakaan muutenkaan se sisällä mitään, mistä kannattais olla mustasukkainen. Relaa.

Mut samat säännöt toki kaikille, sinä saat tehdä samaa kuin miehesikin. ;)

Niin nuo samat säännöt onkin se juttu... Multa kiellettiin yhteydenpito miesten kanssa, en nähnyt siinä mitään väärää että silloin tällöin kirjoitan jotain jollekin tutulle miehelle, kaikki olivat siis ihan vain kavereita, ei entisiä poikkiksia :D
Mutta nyt kun miehen entiset aloittivat yhteydenpidon niin minä olen naurettavan mustasukkainen joka kuvittelee kaiken. Ei mun mielestä ihan ok että entiset tyttikset pyytelee kylään nyt yhtäkkiä vuosien jälkeen :/ no, kaikkea ei voi tajuta. Tarkkailen ehkäpä sitten vaan hiljaisena vieressä mitä tapahtuu...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Helpoin tapa flirttailla ja pitää yhteyttä. Mutta kyse on luottamuksesta; ja teidän kannattaa keskustella rajat selviks

Aivan, todella helppoa pikku flirttiä, jonka voi väittää viattomaksi. En tiedä ajatteleeko kukaan muu niin että ne tykkäämiset on tavallaan pientä flirttiä, varsinkin jos sitä tapahtuu puolin ja toisin ja vain tiettyihin testeihin tai tilapäivityksiin... ääh vaikea selittää.

Kuulostaa hyvin oudolle.

Siis se, että joku tulkitsee ne tykkäämiset, kommentoinnit yms flirttinä :| . Mulle se on ainakin pelkkää kanssakäymistä, myös miespuolisten FB-kavereiden kanssa. Aika karua jos jonkun luona on perheriita menossa siksi, että mä+joku lukioaikainen luokkakaverimme tms tykättiin päivityksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kuinka vanha olet, ap, jos saa kysyä? Kuulostat aika nuorelta?

Tätä meinasin kysyä minäkn. Kuule tyttökulta, kun ikää ja elämänkokemusta karttuu, ymmärrät sen, että ihmisellä on tuttavia, kavereita, ystäviä ja rakastettuja. Facebook-kaverit kuuluvat enimmäkseen kolmeen ensimmäiseen kategoriaan. Kasvahan aikuiseksi, elämä helpottuu kovasti!

Juu, siitä vaan suhde poikki olemattomien oletusten takia! Mikäs sen viisaampaa.
Ja seuraava mies kannattaa sitten ottaa semmoinen, jolla ei ole ollut mitään elämää ennen teidän seurusteluanne!

Mulla on sama ongelma kuin ap:lla. Oma mieystäväni hyväksyy listalleen jokaisen naisen, viime aikoina yksi naisista on lähetellyt mieheni seinälle huolestuttavan paljon sydämiä ja tykkää kaikesta mitä mies tekee profiilissaan.

Olen yrittänyt kysellä mutta mies kuittaa kaiken sillä että ovat vain FB -tuttavia eivätkä muuta. Naiseen en pysty ottamaan yhteyttä koska on asetuksensa säätänyt niin etten näe kuin hänen nimen mustana ja oletuskuvan. Ovelaa sillä aiemmin hänen profiili oli osaksi avoimena.

Meillä ei mies edes ole fb:ssä, enkä minä häntä sinne "halua". Ei kiinnosta häntä ja minä saan pitää ystäväni siellä ilman riitoja. Ei aiheuta meillä riitoja, mutta voisi aiheuttaa jos mieskin siellä olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut:
Mulla on sama ongelma kuin ap:lla. Oma mieystäväni hyväksyy listalleen jokaisen naisen, viime aikoina yksi naisista on lähetellyt mieheni seinälle huolestuttavan paljon sydämiä ja tykkää kaikesta mitä mies tekee profiilissaan.

Olen yrittänyt kysellä mutta mies kuittaa kaiken sillä että ovat vain FB -tuttavia eivätkä muuta. Naiseen en pysty ottamaan yhteyttä koska on asetuksensa säätänyt niin etten näe kuin hänen nimen mustana ja oletuskuvan. Ovelaa sillä aiemmin hänen profiili oli osaksi avoimena.

Aika selvä tapaus

Mä olen sitä mieltä että ei ap välttämättä ole turhaan mustasukkanen ja minusta ei se iästä ole kiinnin,ite olen 28v ja kän facebokissa todella harvoin,ensiksi siksi varmaan kun ei kauheasti kiinnosta,mies ei tykkää siitä että käyn ja kyllä mulle ainakin tuttavat ja tuntemattomat flirttailee ihan selkeesti ja jopa ehdottelee suoraan,mua ei sellanen kiinnosta ja ymmärrän miestäni täysin hyvin että ei tykkää mun käyvän siellä kun kavereina on entisiä juttuja ja olen todellakin ilonen siitä että miehelläni ei ole fb profiilia,en mäkään haluisi vanhojen panojen lähettelevän hälle mitään viestejä (tietäen kuinka narttuja naiset voivat olla) saatika siksikään että yhestä hullusta on nyt päästy (toivottavasti) eroon kun on puhelinnumero vaihettu ym.

Ne jotka tyrmää täällä täysin että ihan turhasta olet mustis teini niin ei ihmiset ja suhteet ole samanlaisia,toisille ei vaan sovi toisen sukupuolen kaverit ja jotkut flirttailevat oikeesti liiaksikin,ei ehkä teiän miehet,mutta sellasiakin on ja monesti on nähty mihin ne johtavat.

Minulla ei ole tapana olla mustasukkainen miehen kavereista, ei Facebookissa eikä muuallakaan. Enkä edes tiedä, keitä miehellä on FB:ssä kavereina, ei kuulu minulle.
Mutta jos joku alkaisi lähetellä miehelleni sydämiä tai havaitsisin pientäkään flirttiä, niin haluaisin kyllä tietää, mistä on kyse. Ei sellainen kuulu parisuhteessa oleville.

Alkuperäinen kirjoittaja jontsulii:
Mä olen sitä mieltä että ei ap välttämättä ole turhaan mustasukkanen ja minusta ei se iästä ole kiinnin,ite olen 28v ja kän facebokissa todella harvoin,ensiksi siksi varmaan kun ei kauheasti kiinnosta,mies ei tykkää siitä että käyn ja kyllä mulle ainakin tuttavat ja tuntemattomat flirttailee ihan selkeesti ja jopa ehdottelee suoraan,mua ei sellanen kiinnosta ja ymmärrän miestäni täysin hyvin että ei tykkää mun käyvän siellä kun kavereina on entisiä juttuja ja olen todellakin ilonen siitä että miehelläni ei ole fb profiilia,en mäkään haluisi vanhojen panojen lähettelevän hälle mitään viestejä (tietäen kuinka narttuja naiset voivat olla) saatika siksikään että yhestä hullusta on nyt päästy (toivottavasti) eroon kun on puhelinnumero vaihettu ym.

Ne jotka tyrmää täällä täysin että ihan turhasta olet mustis teini niin ei ihmiset ja suhteet ole samanlaisia,toisille ei vaan sovi toisen sukupuolen kaverit ja jotkut flirttailevat oikeesti liiaksikin,ei ehkä teiän miehet,mutta sellasiakin on ja monesti on nähty mihin ne johtavat.

Siis kiellät mieheltäs mutta sulle ehotellaan suoraan etkä edes sano että ei kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja jontsulii:

Miksi sulla on sellainen profiili, että tuntemattomat voi sulle flirttailla? Ja ei niitä vanhoja panoja ole mikään pakko pitää siellä ystävinä, ihan vinkkinä vaan.

Yhteistyössä