Facebook tosissaan paljastaa pettäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Tosiaankin tapasin tänään nettideitin kautta hyvin pukeutuvan ja fiksun miehen, jonka kanssa ollaan joristu netissä jonkin aikaa. Mut mies sanoi, ettei ole vielä valmis mun kanssa facebook-kaveruuteen ennen kun tunnetaan paremmin. Se oli mun mielestä ihan ok ajatus, että kyl mä ymmärrän, jos joku ei facessa halua olla kaikkien kaveri. No, tänään sit sain tietää miehen koko nimen ihan sattumalta, kun sillä oli työpapereita pöydällä ja niistä sen nimi pilkahti mun silmiin. Sit löysin tänään sen facesta..tosi hyvännäkönen kuva sillä siellä...ja kattelin et millasias kavereita sillä on, kun siitä ei muita tietoja näy. No yks ihan ok näköinen nainen, jolla on sama sukunimi kuin sillä, niin on sen kaveri. Ja sillä naisella näkyy siinä sen fb-kuvassa tämä mies :( Et taitavat olla aviopari kun sillain poseeraavat yhessä...en tiedä, et miten tollaseen mieheen pitäis sit suhtautua, jos se vielä ottaa muhun yhteyttä. Et haistatanko vaan pitkät vai annanko palaa...varmasti tonkin nainen, jos se mut tietäisi, niin olisi sellanen, et se vaan mollais mua, et hanki oma työ, että et sä koskaan saa mistään hyväpalkkasta miestä jne. Mut tosissaan ei mua tää niin paljon haittaa, et ei toi mies oikein kolahtanut muutenkaan :) Loppu hyvin, kaikki hyvin kait sit.

Ilmeisesti olet vain hakemassa elättäjää itsellesi ja lapsillesi?

No en oo. Kyl mä tulen toimeen ihan omilla tuillani ja kyllä myös mun exä aina mua jeesaa sekä mun äiti ja lasten isovanhemmat :) Oon myös aatellut, et opiskelen jonkun kivan ammatin mitä voisi kotona tehdä...esim kampaaja. Mut jos perheessä olis toinen aikuinen, joka käy töissä, niin olishan siitä sellasia luontaisetuja kuin esim .auto

Miten auto on luontaisetu?

No, kyllähän noista sun jurutista on selvinnyt että aika lokki olet eli elättäjää etsit. Lopeta se haaveilu ja mene töihin, just tuollaisten takia tämä maa menee päin helvettiä. Ei tehdä muuta kuin lapsia ja loisitaan yhteiskunnan tuella.

Ehkä heilläkin on sellainen toimiva eksä- nyksäsuhde, ja ovat siksi toistensa kavereita:D

Saako fb. n muuten kirjoittaa profiiliinsa olevansa parisuhteessa xxx.n kanssa, ja tuleeko tieto julkiseksi, jos ei tämä xxx ole sitä ensin hyväksynyt?

[QUOTE="Vieras";25515684]Miten auto on luontaisetu?

No, kyllähän noista sun jurutista on selvinnyt että aika lokki olet eli elättäjää etsit. Lopeta se haaveilu ja mene töihin, just tuollaisten takia tämä maa menee päin helvettiä. Ei tehdä muuta kuin lapsia ja loisitaan yhteiskunnan tuella.[/QUOTE]

No joo, olen ollutkin kunnon työssä...ihan pas*k*a duunissa oon ollut myös...raatanut päivät pitkät ja näin. Menen sitten, kun saan sellasen kohtuu mukavan työn esim kaupan kassalta

[QUOTE="hmm";25515730]Kuinkas ap blogisi edistyy?[/QUOTE]

No sieltä voi käydä lukemassa, että mitä mä olen raapustellut :) Kaikkea tavallista läppää oon siellä heittänyt ja kirjottanut pieni muotosen elämänkerran, mutta tietty vain pääpiirteissään. En esim mun tunnemaailmaa ole siinä eritellyt :)

[QUOTE="Vieras";25516852]Haet ihan varmasti. Ellei satu just sille hetkelle kun hakemuksen meinaat tehdä niin jotain tärkeämpää, kuin esim roskien vienti, salkkarit telkkarista tai punatulkkujen laskemista puista.

Eli nyt itseä niskasta kiinni ja hakemaan eikä haaveilemaan elättäjästä.[/QUOTE]

Eli elättäjää hakemaan eikä haaveilemaan :D No kyl mä töitä haen viimestään sit kun kuopus lähtee kouluun eli n 4 vuoden päästä :)

Yhteistyössä