Tosiaankin tapasin tänään nettideitin kautta hyvin pukeutuvan ja fiksun miehen, jonka kanssa ollaan joristu netissä jonkin aikaa. Mut mies sanoi, ettei ole vielä valmis mun kanssa facebook-kaveruuteen ennen kun tunnetaan paremmin. Se oli mun mielestä ihan ok ajatus, että kyl mä ymmärrän, jos joku ei facessa halua olla kaikkien kaveri. No, tänään sit sain tietää miehen koko nimen ihan sattumalta, kun sillä oli työpapereita pöydällä ja niistä sen nimi pilkahti mun silmiin. Sit löysin tänään sen facesta..tosi hyvännäkönen kuva sillä siellä...ja kattelin et millasias kavereita sillä on, kun siitä ei muita tietoja näy. No yks ihan ok näköinen nainen, jolla on sama sukunimi kuin sillä, niin on sen kaveri. Ja sillä naisella näkyy siinä sen fb-kuvassa tämä mies
Et taitavat olla aviopari kun sillain poseeraavat yhessä...en tiedä, et miten tollaseen mieheen pitäis sit suhtautua, jos se vielä ottaa muhun yhteyttä. Et haistatanko vaan pitkät vai annanko palaa...varmasti tonkin nainen, jos se mut tietäisi, niin olisi sellanen, et se vaan mollais mua, et hanki oma työ, että et sä koskaan saa mistään hyväpalkkasta miestä jne. Mut tosissaan ei mua tää niin paljon haittaa, et ei toi mies oikein kolahtanut muutenkaan
Loppu hyvin, kaikki hyvin kait sit.