facebook tekee erittäin mustasukkaiseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyllästynyt"

Vieras
morjesta, eli minua kyrpii äärettömästi kun avopuolisoni tykkäilee muiden naisten kuvista ja lähettelee toisten tilapäivityksiin vinkkaus hymiöitä. Nämä ovat tosiaan pikkuasioita mutta sain juuri tietää olevani raskaana. Tunteet ovat pinnassa, pelko pettämisestä ja yksinjäämisestä kova. Olen sanonut että tuo häiritsee muttei hän lopeta... Alku suhteessa hän lisäksi petti minua ja erosin hänestä kuukaudeksi. Lopulta mokoma hurmuri sai kinuttua minut takaisin suhteeseen ja muuttamaan kanssansa yhteen(kohteli minua kuin prinsessaa ja hoki koko ajan että olen hänelle se oikea ja elämänsä nainen). Suhteemme on muuttunut kuitenkin siihen suuntaan että tietokone, kaverit ja muut kiinnostavat häntä paljon enemmän kuin yhdessä olo kanssani. Nyt pelkään että äijä on täysi petturi ja olen sössinyt elämäni nyt pahan kerran. Onko mielipiteitä? kohtalotovereita?

P.S. Älkää pitäkö mua minää skitso akkana :D

Valitettavasti kertoo paljon miehestäsi, että on pettänyt ja toimii noin, vaikka olet kertonut sen loukkaavan. Hän ei arvosta sinua. Älä suostu enää kynnysmatoksi, vaan vaadi kunnioittavaa kohtelua.

No ei ole ihan hyvältä pohjalta edes alkanut teidän suhteenne jos jo alkutaipaleella ollut pettämistä. Voi voi. Ei sinun tarvitsekaan hyväksyä tuollaista Facebook toimintaa. Nyt vielä vauva tulossa :/

siskoni eikä kaverini poikaystävät koskaan käyttäydy tuolla tavalla... tuntuu kun olisin jonkinlaisessa ansassa tässä suhteessa. Mitä voisin sanoa hänelle? vai siirrynkö suoraan tekoihin.

[QUOTE="kyllästynyt";27971808]siskoni eikä kaverini poikaystävät koskaan käyttäydy tuolla tavalla... tuntuu kun olisin jonkinlaisessa ansassa tässä suhteessa. Mitä voisin sanoa hänelle? vai siirrynkö suoraan tekoihin.[/QUOTE]

Istuta mies alas ja tiukasti kerrot, miten asiat on eli kerrot tunteesi ja varoita pitämästä sinua itsestäänselvyytenä. Jos on niin idiootti, ettei halua ottaa tunteitasi huomioon keskustelunne jälkeenkään, ei varmasti tee sitä myöhemminkään. Silloin ei valitettavasti ole kuin yksi ratkaisu. Mutta älä anna enää polkea sinua tuolla tavoin alas. Ansaitset parempaa.

[QUOTE="vieras";27971810]Istuta mies alas ja tiukasti kerrot, miten asiat on eli kerrot tunteesi ja varoita pitämästä sinua itsestäänselvyytenä. Jos on niin idiootti, ettei halua ottaa tunteitasi huomioon keskustelunne jälkeenkään, ei varmasti tee sitä myöhemminkään. Silloin ei valitettavasti ole kuin yksi ratkaisu. Mutta älä anna enää polkea sinua tuolla tavoin alas. Ansaitset parempaa.[/QUOTE]

Hyvä neuvo, olen kyllästynyt siihen ettei minua kunnioiteta ja siihen etten uskalla sanoa mielipidettäni... olen ns. ollut helposti ohjailtavissa ja näin tehnyt itsestäni itsestään selvyyden. Tulevan vauvan kannalta en haluaisi erota mutten tahdo että lapsi syntyy onnettomaan avosuhteeseen. Aijon sanoa selvät sanat ja jos ei usko niin saa kärsiä seuraukset. kiitos kaikille tuesta ja suorasta puheesta<3

[QUOTE="kyllästynyt";27971812]Hyvä neuvo, olen kyllästynyt siihen ettei minua kunnioiteta ja siihen etten uskalla sanoa mielipidettäni... olen ns. ollut helposti ohjailtavissa ja näin tehnyt itsestäni itsestään selvyyden. Tulevan vauvan kannalta en haluaisi erota mutten tahdo että lapsi syntyy onnettomaan avosuhteeseen. Aijon sanoa selvät sanat ja jos ei usko niin saa kärsiä seuraukset. kiitos kaikille tuesta ja suorasta puheesta<3[/QUOTE]
Koska teille on tulossa vauva, kannattaa tietenkin pelastaa suhde, jos se pelastettavissa on. Jos mies ei käytöstään muuta, voisit ehdottaa parisuhdeneuvontaa. Jos mies ei siihen ole halukas, vaikka toinen vaihtoehto on ero, ei pelastettavaa taida olla. Silloin ainakin olet kaikkesi tehnyt. Mutta tosiaan minäkään en haluaisi lastani kasvattaa ehjässä perheessä, jossa vanhemmat ovat onnettomia ja epätasa-arvoisia. Tsemppiä.

Ei siinä tosiaan mitään pahaa olisikaan jos minulla olisi itsetunto ja luottamus kunnossa. Jännästi se pettäminen ym. Saa rennoimmanki naisen ahdistumaan. Edellisessä suhteessa luotin niin lujasti että annoin poikaystävälleni luvan pussata kaveriani pullonpyörityksessä. Ei haitannut tippaakaan:) ja nämä tytöt joiden kuvista mieheni tykkää ovat ex säätöjä, ihastuksia ja tyttöystäviä.

Yhteistyössä