Facebook-stalkkeri! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johan oli täti!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

johan oli täti!

Vieras
Onko oikeasti ihmisiä (tai siis on, johan se on tullut todistettua) joille joku Farmville on koko elämä! Pelaan sitä itsekin (välillä kun ehdin/jaksan/kiinnostaa) ja tein yhden kerran sen virheen että hyväksyin kaverin kaverin kaverikseni naamakirjassa ihan vain siksi kun molemmat pelaamme ko.peliä.

No, hän nyt ei tietenkään kuulunut mihinkään eliitti-kaverijoukkooni eikä siis nähnyt mitään mun kuvia tmv.profiilista, ainoastaan farmville julkaisuja. Mutta auta armias jos joskus julkaisin jotain minkä kaikki kaverini näkivät niin hän oli sitä ensimmäiseksi kommentoimassa... Se nauratti aluksi, kyseessä oli kuitenkin keski-ikäinen täti joka tuntui olevan vähän yksinäinen (ainakin omista päivityksistään päätellen). Sitten hän sai jotain kautta (varmaan tuon yhteisen kaverin kautta) tietää että olen raskaana ja alkoi julkaista seinälläni kaiken maailman "mites voit" ja "onko vauva jo potkinut" kyselyjä... Ihan kuin minä haluaisin sitä heti kaikelle kansalle kuuluttaa! Tai ihan kuin mun vauvavatsani hänelle kuuluisi!

Jotenkaan en silti viitsinyt poistaa tätiä kavereista kun en halunnut loukata ketään. Poistelin vain hänen kommenttinsa profiilistani ja toivoin että ymmärtäisi vihjeen. Viikonloppuna satuin liittymään johonkin hänen farmvillen co-op juttuun ja unohdin sitten käydä oman satoni korjaamassa kun lapset sairastuivat. Olinkin ollut pari päivää kokonaan pois koneelta ja kun tänään menin kirjautumaan naamakirjaan niin huomasin, että tuo samainen nainen on haukkunut minut omalla seinälläni koska pilasin heidän Farmville-satonsa ja kaikkien pisteet! Siis WTF?? Ilmoitin tädille että toisilla meistä on muutakin elämää ja poistin sitten vihdoin ja viimein kaverilistaltani... En tosissaan tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa! Haukkuu minut sitten kaiken kansan nähden? Farmville? Siis ihan oikeasti! Olen pöyristynyt siitä miten voi todellisuuden tajua joiltain hämärtyä... Ja anteeksi, ei tällä viestillä muuta tarkoitusta ollut... Kunhan "ääneen" ihmettelen...

jopas olis hassumainen täti ^^ ..siis, joo.. kyllä mäkin pelaan sitä farmvilleä aina välilllä, jos satun muistamaan/jaksamaan.. välillä sitä vaan hokaa, että ainii.. se sato... ja sitte se onkin jo mätä :D voi kamala.. ei kun sitten vaan odottelee, että joku kavereista käy sen herättämässä henkiin sillä jollai ihme suihkeella.. xD mut, ei se fb todellakaa oo henki ja elämä.. :> vaan tapa viettää aikaa, jos muuta tekemistä ei just ole...

Joo... Mua alkoi jo vähän hirvittämään, että mitähän kautta se täti nyt laittaa mulle haukut kun poistin sen... Vaikka olisi kyllä pitänyt poistaa jo aikaa sitten! Tai ei olisi pitänyt hyväksyä ollenkaan sellaista kaveria jota ei tunne! Kukapa olisi arvannut että pikku tädistä ja Farmvillestä tulee niin paljon päänvaivaa... :D

Mä saan jatkuvasti jotain ihmeen farmville-postia. Painelen aina vaan accept-nappia, ei sitä tarvitsisi kai tehdä =D En tiedä mitään koko pelistä....

Mutta että menikö kaikkien sato pilalle, kun et ollut koneella pariin päivään???? Siis =D =D =D

[QUOTE="Vieras";22042175]Mä saan jatkuvasti jotain ihmeen farmville-postia. Painelen aina vaan accept-nappia, ei sitä tarvitsisi kai tehdä =D En tiedä mitään koko pelistä....

Mutta että menikö kaikkien sato pilalle, kun et ollut koneella pariin päivään???? Siis =D =D =D[/QUOTE]

No se menee niin, että jos osallistuu siihen tehtävään ja kylvää satoa jota ei sitten kerääkään niin tehtävä menee pilalle, eli muutkaan ei saa siitä pisteitä. Ikävää toki, mutta en mä nyt pelihousujani repisi tuon takia... Saatikka haukkuisi jotakuta omalla seinällään! :/

Yhteistyössä