Facebook sivujen muokkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli siis etusviulla vasemmalla ne tyyliin uutiset ja ne? Yritin saada yhden pelin julkaistut siihen yhdelle listalle, ja nyt on niitä sivuja on vaikka minkälaisia pitkä lista, niin saakoha niitä poistettua mistään kun ne vähän häiritsee... :/ Ja samalla tietäisikö joku, mistä saa sellaisen sivun missä olisi esim farmvillen uutiset tai jonkun muun pelin, siis sekä sovelluksen että kavereiden uutiset, ei muuta! Tiedän että se on mahdollista kun minullakin on jo parista pelistä jotenkin siellä.... Toivottavasti ymmärritte mitä ajan takaa ja jos joku osaisi auttaa niin olisin kiitollinen, se auttaisi selausta! :)

Mä poistan aina turhat uutiset. Siinä "otsikon" vieressä on piilota, ja siitä voi valita että estetään kyseinen ohjelma. Farmvillen saat katteltua sen listan alapuolelta missä on tilanpäivitykset yms, en muista mitä siin lukee, mut kuitenkin, siin on lisää muokkaa tai jotaki muuta sellasta...

Joo mut en tarkotakaan yksittäisiä uutisia, vaan kokonaan uutislistan, kun haluaisin vain selkeyden vuoksi sen ensimmäisen UUTISET kohdan, ja muut listat poistettua. Mutta sen lisäksi haluaisin käyttämilleni pelisovelluksille omat sivut, esim se Farmville, jossa olisi kaikki farmvilleä koskevat uutiset, tiedän että niin saa, mutta miten?? Siis ihan kavereiden uutiset, ja ihan farmvillen itsensä lähettämät...

Siin listan alapuolella on "lisää"
Sieltä alapuoleta luo uusi lista ja laitat nimeks vaikka kaverit ja klikkailet jokaikisen kaverin kuvaa.
Sit ku siin yhdes kohdas on viiva, niin vedät ne sovellukset ylös mitä haluat nähdä esim farmvillen...

ja toi 6 kohtaa on minimi, sitä ei saa pienemmäks, ja mun ymmärtääkseni jos vedät sen tekemäs kaverilistan ylimmäksi niin se on se mikä näkyy kirjauduttua siinä

Mä kokeilin tuota, mutta siihen tulee ne kaikki kavereiden julkaisut + sovelluksen.... hmmm :S No osaisitko edes sanoa miten lista sitten poistetaan, saisi nuo turhat pois, mut luulen silti että jostain sen olisi saanut, ehkä jo valmiina mutta en sitten tiedä :)

Yhteistyössä