Facebook päivityksistä mitkä ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja facebook
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

facebook

Vieras
Ihmisiä tuntuu ärsyttävän tälläiset päivitykset:

Päivän liikunta/kuntoilu saavutukset

Päivän tehokkuus päivitykset esim Siivottu koko kämppä ja leivottu 100 pullaa

Raskauden kehitys päivitykset

Vauvan kehitys päivitykset

Lapsen hyvän menestyksen päivitykset

Mutta nämä ihmiset joita mm nämä päivitykset ärsyttää itse päivittelevät viikonloppuisin: Rai Rai korkit taas auki - terassikeli - grillausta ja rai rai

Ja nämä päivitykset tulee joka viikonloppu ja kesäaikaan arkenakin. Jos satut vihjaisemaan että kannattaisikohan välillä pitää ne korkit kiinni niin tulee vittumainen vastaus että en mä nyt niin paljoo juo.

Niin eli nämä ihmiset saa ärsyyntyä toisten päivityksistä ja ihan julkisesti niistä motkottaa vaan heidän rai rai päivityksiään ei voi kommentoida muuta kuin kannustamalla ryyppäämään vaan lisää

No mua ärsyttää sellaset, missä ollaan tosi masentuneita ja tyrmistyneitä, mut sit kellekään ei kerrota, että miksi. Porukka tietty sit tulee siihen että voi voi, koita piristyä, me rukoillaan sun puolestä yms yms. Muut on huolissaan ja tää huyolen aiheuttaja vähät välittää, mutta saipahan kommentteja.

Joo itseäkin huvittaa ne, ketkä antaa ymmärtää että esim. lapsipäivitykset on jotenkin tyhmiä/tylsiä tai muuten vaan vastenmielisiä. No ihan samat tyypit jaksaa päivittää kuvia omatekemistään ruoista, ja annoksista joita syövät ravintoloissa, he kertovat AINA millon ovat menossa, ovat parasta aikaa, tai olivat jossain keikalla, ja tietysti myös alkoholin nauttiminen on mainittavan arvoinen asia, vaikka se tehtäisiinkin elegantisti kuvan kera otsikolla "viininmaistelua terassilla kera ---".

Minkään muunlaiset päivitykset ei oikeastaan ärsytä itseäni, kun sellaset jossa vihjataan johonkin suureen juttuun, mutta ei koskaan kerrota mistä on edes kyse.

Ainoastaan ne ärsyttää, joissa vihjataan suuntaan tai toiseen mutta ei koskaan kerrota mistä oikeasti oli kyse. Ja toisaalta, jos on aina sitä samaa niin yleensä päädyn joko piilottamaan henkilön päivitykset tai poistamaan tyypin kokonaan kaverilistalta.

Miksi nolottaa? Pitäisikö FB:ssa vain kiillottaa kruunuaan?

Musta on lapsellista mainostaa jotain ryyppäämistään niinku teinit. Varsinkin kun samat ihmiset puhuu ryyppäämisestään joka ikinen viikonloppu. Asia ok jos sillon tällön mainostaa ottavansa mutta joka viikko..

Tulee sellanen säälivä olo kun kolmikymppisellä ei tunnu muuta elämää olevan kuin ryyppääminen.

Viimeksi muokattu:
Selllaiset naisten suosimat valmistekstit, joissa ystävyyttä kuvataan viljavalti ja aika parisuhdemaisesti. Tyyliin: kovissa paikoissa vain tosi ystävät jäävät, paljon on nähty kuleksioita, mutta vain timantit jääneet.

[QUOTE="jaa-a";28517275]Ei ärsytä mikään, mun mielestä jokaisella on oikeus kertoa siellä ihan mitä huvittaa PAITSI heittää mitään alastonkikkeli ym. kuvia![/QUOTE]

Täh! Onko siellä oikeasti jollakin kikkeleit? Ensimmäistäkään kikukuvaa en ole omilla kavereilla nähnyt.

Tais osua ja upota. Ryypätä voi myös ilman että kertoo siitä FB:ssä. Tosin joo ittensähän ne nolaa.

Samoin voi hölkätä, siivota, viedä lapsen neuvolaan jne ilman et siit tarvii fb:s kertoa.

Eri ihmiset ovat eri elämäntilanteissa.
Esim. minua nyt harvemmin kiinnostaa kuka on siivonnut tai käynyt lapsen kanssa leikkipuistossa.
Ja taas näin perjantaina tulee katsottua jos jotkut ovat lähdössä viihteelle, vois lähteä vaikka mukaan. Tai saa yleensäkin vinkkejä siitä mitä vois vaikka viikonloppuna tehdä.

Ja itse olen sillä tavalla kummajainen että siinä missä lapsi-/lapsiperhearkipäivitykset ovat tooodella tylsiä, niin eläinaiheiset päivitykset ovat yleensä ihan kivoja :)

Yhteistyössä