* FACEBOOK- ONGELMA *

Olemisen riemu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
4 089
0
36
Hämärän rajamailla
Onkos muilla käynyt niin että yht´äkkiä profiili on muuttunut julkiseksi vaikka on laittanut asetuksiin "vain kaverini" joka kohtaan?

Mulla on näemmä käynyt niin, tänään huomasin. En tiedä kuinka kauan on ollut näin :/ . Asetuksissa luki "Verkostoni ja kaverini". Mahtaako johtua siitä kun liityin Finland-verkostoon että pystyin liittymään plussalaisten ryhmään naamakirjassa??

Mulla on sellainen ongelma, etten saa profiiliani mustaksi. Asetuksia kun muutan, niin yhtäkkiä minua ei löydy haulla ollenkaan.
Ärsyttävää.
En haluaisi kaikkien urkkivan proffaani ja kavereitani. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Onkos muilla käynyt niin että yht´äkkiä profiili on muuttunut julkiseksi vaikka on laittanut asetuksiin "vain kaverini" joka kohtaan?

Mulla on näemmä käynyt niin, tänään huomasin. En tiedä kuinka kauan on ollut näin :/ . Asetuksissa luki "Verkostoni ja kaverini". Mahtaako johtua siitä kun liityin Finland-verkostoon että pystyin liittymään plussalaisten ryhmään naamakirjassa??

Vastasit juuri itse kysymykseesi. "Finland" on aika laaja verkosto...

Alkuperäinen kirjoittaja :

Muutin asetukset tänään uudelleen mutta ainakin muutaman päivän on elämäni ja lasteni kuvat ollut aika monen katsottavissa. *Keleen Naamakirja!! |O

Muutin asetukset tänään uudelleen mutta ainakin muutaman päivän on elämäni ja lasteni kuvat ollut aika monen katsottavissa. *Keleen Naamakirja!! |O

Mitäs se haittaa? Se on juuri ärsyttävää, jos samannimisiä on paljon ja kaikki suljettuja profiileja. Milläs siinä vanhaa kaveria arvot oikein. Ei se nyt niin vakavaa ole, jos joku vieras näkee profiilisi. Voit saada vaikka uusia tuttuja.

Mitäs se haittaa? Se on juuri ärsyttävää, jos samannimisiä on paljon ja kaikki suljettuja profiileja. Milläs siinä vanhaa kaveria arvot oikein. Ei se nyt niin vakavaa ole, jos joku vieras näkee profiilisi. Voit saada vaikka uusia tuttuja.

Käytän Facebookkia lähinnä ystävien kanssa. Eikä saman nimistä kuin minä löydy tästä maailmasta yhtään ;). Ennen oli kyllä kaimoja kotikaupungissakin aika monta.

No mulla on ainakin lasteni kuvia siellä enkä halua että ne on ihan yleisessä jaossa. Ja muutenkaan en halua että tuntemattomat (tai sellaiset tutut joita ei haluaisi tuntea) lukevat mitään mun asioita.

Kuinka sinne facebookiin saa siihen profiilikuvan alle sen kohdan "näytä kuviä käyttäjästä" ? siis et siit vois klikata ja nähä mun kuvia..
kun oon tehny jonku albumin sinne jossa mulla on kuvia, mut kaikki kaverit ei oo löytäny sitä.. auttakaa viisaammat mua!

Jos teillä on albumien kohdalla rasti, jossa lukee että kaikkien nähtävillä, mutta profiili on salattu, ei niitä kuvia voi silloin katsella muut kuin ystäväksi hyväksytyt.

Facebook ongelmanani on ollut noin kolmenpäivän ajan etten ole päässyt omaan kaverilistaani enkä päässyt kirjoittamaan viestejä kavereilleni. Ryhmiin liittyminen on myös poissa "pelistä".

Kohta jo viikko ettei vahvistusviestiä ole tullut sähköpostiini kun resetoin salasanani.
Mikä v*ittu tässä maksaa??!! Kuinka s**tanan hidas tämä koko systeemi oikein on.
Yksinkertainen salasanan vaihtaminen voi olla näköjään näin vaikeata!

Alkuperäinen kirjoittaja vittuuntunut:
Kohta jo viikko ettei vahvistusviestiä ole tullut sähköpostiini kun resetoin salasanani.
Mikä v*ittu tässä maksaa??!! Kuinka s**tanan hidas tämä koko systeemi oikein on.
Yksinkertainen salasanan vaihtaminen voi olla näköjään näin vaikeata!

mulla ei hyväksyny mun salasanaa ja si laitoin et vaihtaa sen mut ei oo tullu sähköpostiin vieläkää mitää ilmotusta uudesta salasanasta!!!

Oon miettiny miks tyyppien kuvia pääsee kattoon, vaikka ei profiilia näytettäisikään? Siis jos kaverini A on kommentoinut oman kaverinsa B kuvaa, pääsen siitä kuvalinkistä näkemään kaikki tämän kaverin B kuvat, vaikken olekaan tämän B:n kaveri, enkä pääse hänen profiilisivuansa näkemään. Onko se vain yleistä, että ihmisillä jää laittamatta ne kuvat yksityisiksi, vaikka profiili onkin vain kavereiden nähtävissä. Ei ole kuin muutama sellainen kuvalinkki tullut vastaan, mistä en ois päässy kattomaan täysin tuntemattomienkin ihmisten kuvia.

Oon sitten miettinyt, että onko siinä jokin bugi, vai eikö niitä kuvia saa edes näkymään pelkästään kavereille, vai jääkö se asetus huomaamatta laittamatta päälle. Kun olettaisin, että jos ihmiset eivät profiiliaan ole laittaneet avoimiksi, eivät he kuviansakaan haluaisi kaiken kansan nähtäville laittaa.. Kiitos, jos joku viitsii vastata.

En oo päässy kirjautuun sisään kuukauteen mut se tili on silti siellä ja oon koiittanu jo kaikkee. Mut tietääkö joku että poistuuko se tili ittestään sieltä jos sitä ei käytä pitkään aikaan????? OOn niinku vähä epätoivonen! Apua! Tai sitten jotenki sähköpostin avulla???? Haluisin siis sen pois sielt....

Kun menen yksityisyydensäätöpaikkaan, asetan esim. syntymäpäiväni näkyväksi kaikille. Sitten kun menen uudestaan samalle sivulle, syntymäpäivän näkyminen on automaattisesti mennyt oletusasetukseen....

Yhteistyössä