facebook kysymyksiä, kavereista ja kommentoinnista yms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli siis kun kirjoitatte mitä nyt tahansa statukseenne, niin komentoiko ihmiset siihen yleensä jotain? Tai painavatko tykkää nappia?

Ja paljonko teillä on kavereita listoilla? Onko kakki oikeita kavereita, vai tuttavia vai ihan vaan jotain julkkiksia tai pelien kautta tullutta ventovierasta porukkaa. kommentoiko nämä vieraat tyypit koskaan mitään?

Mä vaan mietin minkälainen yleinen käytäntö ihmisillä on. Mulla on kavereina vaan oikeita kavereita/tuttavia/sukua ja heidän kanssa ajatuksia vaihdellaan ja kommentoidaan puolin ja toisin.
Sit mietin et osa heistä näyttää pelaavan jotani pelejä siellä ja kaverilistaal on tuhansia tyyppejä, jotka ilmeisesti liittyy näihin peleihin. Siellä joukossa jokunen tuttukin nimi, mutta hänelle ei koskaan kukaan kommentoi mihinkään mitään.

Ja sitten vielä kysyn, te, joilla on näitä ihan ventovieraita siellä, onko kaikki teidän kuvat,jos on esim lasten kuvia, niin julkisesti kaikille kavereille esillä?

Mulla on yli puolet fb-kavereistani pelikavereita, ja heille ei lasten kuvat näy. Joidenkin pelikaverien kanssa tulee kommentoitua muitakin juttuja ja toisten kanssa taas ei. Toisaalta on niissä "tavallisissakin" kavereissa niitä joiden kanssa ei tule kommunikoitua mitenkään.

Yhteistyössä