FACEBOOK???!?!??! koitan mennä kaverin profiiliin,

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,.,.,.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

,.,.,.

Vieras
mutta tulee teksti

Hakemaasi sivua ei löytynyt
Saatoit klikata vanhentunutta linkkiä tai kirjoittaa osoitteen väärin. Joissain osoitteissa kirjainkoolla on merkitystä.

*
Palaa etusivulle
*
Palaa edelliselle sivulle

tossa listassa se om kun alkaa kirjottaan nimee, tulee nimi kuvan kanssa, tavallisessa kaverilistassa myös, mutta profiioliin ei pääse??? mitä ihmettä?
 
[QUOTE="vieras";22541675]Joskushan noissa on jotain "päivityskatkoja".. Ja toinen on että kaveris on jostain syystä estäny sun pääsyn profiiliinsa.[/QUOTE]

Profiiliin pääsyä ei mun mielestä voi estää niin että kaverisi näkyisi sulle muuten facessa. Jos estät henkilön ei hän näe mitään sinua koskevia tietoja facesta etkä myöskään sinä voi löytää häntä. Jos taas kaverisi profiilia ei voi muut kuin kaverit nähdä voisiko olla niin että se on poistanut sut kavereista tai lähtenyt kokonaan facesta.
 
Profiiliin pääsyä ei mun mielestä voi estää niin että kaverisi näkyisi sulle muuten facessa. Jos estät henkilön ei hän näe mitään sinua koskevia tietoja facesta etkä myöskään sinä voi löytää häntä. Jos taas kaverisi profiilia ei voi muut kuin kaverit nähdä voisiko olla niin että se on poistanut sut kavereista tai lähtenyt kokonaan facesta.

ei mun toinenkaan kaveri nää sitä sivua. ilmeisesti poistanut koko profiilinsa, mutta ei vaan näy poistuneissa muuten.
 
kyse nyt ei ole estämisestä. menetti vauvansa ja ihan ymmärrettävää että on poistanut koko profiilin ettei tarvitse kaikkia päivityksiä poistella :( eikä lukea.
 

Yhteistyössä