Facebook.. Kertokaa mokanne ,mitä olette sielä tehneet?

  • Viestiketjun aloittaja iituliitu
  • Ensimmäinen viesti
kerran vastasin viestiin ja kirjoittelin todella henkilökohtaisia asioita. Lähetin sen sitten vahingossa myös kymmenelle muulle ventovieraalle ihmiselle jotka olivat myös alkuperäisen viestin vastaanottajia..
 
blaGG
Itselläni on sellainen applikaatio kuin Meet new people, jossa voi flirtata ihmisille. Syystä x (en enää siis muista miksi) päädyin selailemaan hakuehtoni täyttävien NAISTEN kuvia (olen siis nainen ja hetero). Tein jotakin muuta samaan aikaan ja epähuomiossa klikkasin erään naisen kohdalla kysymykseen "do you like me?" vastaukseksi "yes", vaikka tarkoitukseni oli siis siirtyä seuraavalle sivulle. Parin päivän kuluttua huomasin, että tämä nainen, jolle olin epähuomiossa "kiinnostukseni" osoittanut, oli flirtannut minulle. Hetken kuluttua nainen pyysi minua Facebookissa kaveriksi - luonnollisestikin ignoroin kaveripyynnön. Sama toistui useita kertoja, hylkäsin siis aina kyseisen käyttäjän kaveripyynnön. Tämän jälkeen nainen alkoi pommittaa minua inbox- ja wall-viesteillä. Yritin selittää, että ihan epähuomiossa ilmaisin pitäväni naisesta. Nainen ei tätä näyttänyt ymmärtävän ja mun oli pakko blockata koko ihminen, sillä jatkuvat yhteydenotot alkoivat vähitellen napata.
 
anulia
Jouduin itse poistumaan sieltä viikko sitten häirinnän/ahdistelun vuoksi.En vain jaksanut.Viestit tuli luokkakaveriltani 15v takaa.Lisäksi mies oli niin mustasukkainen kavereistani, joten koin paremmaksi tehdä näin.Ehkä joskus palaan sinne uudestaan, mutta katson paljon tarkemmin ketä kavereiksi hyväksyn.
 
blaGG
Lisäksi olen mokaillut pahemmin inbox-viestien kanssa. Ruodittiin inboxissa erään miehen kanssa suhteemme tilannetta, puhuttiin avoimesti seksistä ja muusta. Isäni on lähestulkoon tämän miehen kaima. Kirjoittelin miehelle uutta viestiä, sillä edellinen ketju meni turhan pitkäksi. Arvatkaa vain, kuka lähetti inbox-viestin sitten isälleen, eikä hoidolleen. Sen jälkeen isä tiesi, kuinka kevytkenkäinen tytär oli joutunut syömään jälkiehkäisypillerin ja kuinka tytär ei tahdo vakavaa ihmissuhdetta, vaan lähinnä seksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja blaGG:
Lisäksi olen mokaillut pahemmin inbox-viestien kanssa. Ruodittiin inboxissa erään miehen kanssa suhteemme tilannetta, puhuttiin avoimesti seksistä ja muusta. Isäni on lähestulkoon tämän miehen kaima. Kirjoittelin miehelle uutta viestiä, sillä edellinen ketju meni turhan pitkäksi. Arvatkaa vain, kuka lähetti inbox-viestin sitten isälleen, eikä hoidolleen. Sen jälkeen isä tiesi, kuinka kevytkenkäinen tytär oli joutunut syömään jälkiehkäisypillerin ja kuinka tytär ei tahdo vakavaa ihmissuhdetta, vaan lähinnä seksiä.
APUA :D

Itse en muista mitään mokanneeni *koputtaa puuta*
 
,
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Miten mä saan poistettua yhden kaverin listaltani?
menet kaverilistaan ja klikkaat sen kaverin kohdalla rastia tai sitten menet sen profiilisivulle ja sieltä vasemmasta alakulmasta,poista kaveri
Kiitos!
Tuleeko sille kaverille ilmoitus, että hänet on poistettu?
Hänellä paljon kavereita, niin ei välttämättä heti muuten huomaisi, että olen hänet poistanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Miten mä saan poistettua yhden kaverin listaltani?
menet kaverilistaan ja klikkaat sen kaverin kohdalla rastia tai sitten menet sen profiilisivulle ja sieltä vasemmasta alakulmasta,poista kaveri
Kiitos!
Tuleeko sille kaverille ilmoitus, että hänet on poistettu?
Hänellä paljon kavereita, niin ei välttämättä heti muuten huomaisi, että olen hänet poistanut.
ei tuu ilmoa :D
 

Yhteistyössä