facebook-kaveripyynnön poistaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie vaan"

Vieras
eli olen pyytänyt yhtä vanhaa ystävää kaveriksi,näen hänen tietonsa omalla etusivullani,mutta hän ei kutenkaan ole hyväksynyt kaveripyyntöäni.yritin poistaa pyyntöä hänen sivultaan,mutta siellä ei lue kuinkaveripyyntö lähetetty... yleensähän pitäisi lukea poista kaveripyyntö tai jotain...onko kenellekään tullut tällaista eteen??

Mulla on noin. Yks kaveri piti kauhean tentin miks haluan olla kaveri ja plaa..
Nyt sitten kaikki sen jutut näkyy mulla. Tai siis, kun vaihtaa profiilikuvaa, hyväksyy jonkun kaveriks, mistä tykkää jne..
Mäkin haluisin sen pois. Mietin vaan, että eihän se voi nähdä mun juttuja, jos ei hyväksy kaveriks?
Mulla on siis kaikki VAIN kaverit juttuja.

[QUOTE="sama";23399223]Mulla on noin. Yks kaveri piti kauhean tentin miks haluan olla kaveri ja plaa..
Nyt sitten kaikki sen jutut näkyy mulla. Tai siis, kun vaihtaa profiilikuvaa, hyväksyy jonkun kaveriks, mistä tykkää jne..
Mäkin haluisin sen pois. Mietin vaan, että eihän se voi nähdä mun juttuja, jos ei hyväksy kaveriks?
Mulla on siis kaikki VAIN kaverit juttuja.[/QUOTE]

mun mielestä sen ei pitäis nähdä sun sivuja,jos oot salannu sun sivut,mut en tietty sata varma oo :)
harmittaa vaan et kun sitä pyyntöö ei saa pois,eikä hänkään tee sille mitään :(

Käyttäjätili->muokkaa kavereita. Siellä on jokaisen nimen vieressä rasti, josta saa poistettua kaverilistalta. Ja vaikka toinen ei olis hyväksynyt kaveripyyntöä, niin voi silti poistaa ja pyyntö häviää.

Yhteistyössä