Facebook ja miehen salaiset ex+työkaverit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana ja mustis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana ja mustis

Vieras
Huomasin, etta kun miehellä oli Facebook auki, siellä näkyi yksi naispuolinen ex-työkaveri. Kun menin tarkastelemaan omalla tunnarilla miehen ystävälistaa, niin tätä ystävätärtä ei listalla näkynyt.

Mikä voisi olla syy, että nainen haluaa estää minua näkemästä hänen ja mieheni välistä ystävyyttä, kun työkaveruudestakin on jo kolme vuotta.

mitä mieltä ootta?

Voiko siellä muka salata noin ? Ehkei vaan ole päivittynyt kaveritiedot.
Tai jos sillä naisella on Limited profile, jos se tekee sen ettei pääse kuin VAIN kaverit näkemään ees.
Kysy ennemmin kuin haudot sitä mielessäsi.

Jos tämä nainen pitää profiiliaan ITSE salaisena, niin se ei näy kun hänen ystävilleen. Ei salaa mitenkään erikoisesti sinulta asiaa vaan ei vaan halua julkista profiilia.

Esim. mun profiili ei näy kun ystäville, vaikka en erityisesti salaile ystävyyttäni esim. siskooni. Eli mun sisko näkee mun profiilin, mut mä en näy hänen ystävälistassaan julkisesti.

Taas kerran sitä miettii että kuinkahan monta (turhaa) mustasukkaisuusriitaa Facebook on aiheuttanut...

Sillä naisella on salainen profiili, ei siks näy kun ystäville.

Ei sitä pysty estämään. Naisella on vaan salattu profiili jonka vain kaverit näkevät.
Miksi siinä pitäisi olla jotain enemmän kuin oikeesti kaveruutta?
Tollaset mustasukkasuudet turhista asioista ajavat suhteen loppuun jossain vaiheessa.

Eikö loppuvuodesta tapahtunut uudistus juuri muuttanut sen, ettei itseään voi enää täysin piilottaa, vaan on aina näkyvissä kaverilistoilla, vaikka yksityisyysasetukset olisivat mahdollisimman privaatit?

Turhaa mustasukkaisuutta, mulla on 10 ex työkaveria facebookissa joista 8 on naista.
Pesää saan vain kahdelta, toiselta kerran viikossa, toiselta harvemmin. Pikkujouluissa sain kolmannellakin aikoinaan.
Jos eivät olisi face kavereita en ehkä sais, mutta eihän siinä mitään pahaa ole, oma kulta ei tiedä mitään ja kaikki on hyvin.
Jos tyttökaveri kyttäisi hän voisikin olla mustia, mutta ei se kyttää!

[QUOTE="mei";30045043]Jos häiritsee,niin hanki miehesi facebookin salasana ja käy POISTAMASSA tämä muija sieltä. Tuskinpa miestäsi edes haittaisi, JOS niillä ei mitään ole..[/QUOTE]

Toki tämän jälkeen annetaan miehelle omat tunnarit ja hän saa sieltä poistella mielivaltaisesti mitä huvittaa.. Vai onko tämä mielestäsi pelkästään skitsojen muijien oikeus?

Yhteistyössä