Facebook ja kaveriehdotukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miten toi facebook ehdottaa kavereiksi sellaisia ihmisiä, jotka ei ole mun kavereiden kavereita? Siis yhteisiä kavereita ei ole ollenkaan...

Jos ne on just niitä hakkereita, jotka yrittää päästä sun tietoihin käsiksi...

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miten toi facebook ehdottaa kavereiksi sellaisia ihmisiä, jotka ei ole mun kavereiden kavereita? Siis yhteisiä kavereita ei ole ollenkaan...

Jos ne on just niitä hakkereita, jotka yrittää päästä sun tietoihin käsiksi...

Noita ehdotuksia siis on useimpia, kaikki nuoria naisia pääosin. Voikohan niitä tulla jotenki et jos ollaan jossain samassa ryhmässä. Ihmetteln vaan, et miks niitä tulee..

mä olen joskus käynyt katsomassa jonkun samannimisen profiilia jota etsin. Ja kun olen tajunnut, että tämä on väärä minnavirtanen niin unohtanut koko jutun. Ja sitten mun suggestioneihin ilmestyy jostain se väärä minnavirtanen

Ainakin jos oot fb:ssä katsonut, että ketä yhteystietolistalta on facebookissa, niin niitä se ehdottelee. Mulla ehdottelee esim. huutismyyjiä, joiden maileja on vielä tallella gmailissa :P En aina edes muista että kuka toi on...

Alkuperäinen kirjoittaja äitinen:
Ainakin jos oot fb:ssä katsonut, että ketä yhteystietolistalta on facebookissa, niin niitä se ehdottelee. Mulla ehdottelee esim. huutismyyjiä, joiden maileja on vielä tallella gmailissa :P En aina edes muista että kuka toi on...

Mullakin tullu kaveriehdotukseksi yks huutismyyjä, joka laitto mulle spostia. Mut miten se on mahdollista, mistä fb tietää kuka lähettää spostia ja kelle, ihan ku ne pääsis hakkeroimaan spostiinkin.