facebook ja hotmail aukeaa vain jonain kummallisena tekstiversiona, jo kolmatta päivää! Apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuper.

Vieras
Osaisipa joku ihana auttaa.. :(

En ymmärrä mitä tein pari päivää sitten tietokoneelleni. Kone oli tuolloin ollut pois päältä useamman päivän ja kun sen avasin netti toimi tosi hitaasti. Klikkasin itseni facebookin etusivulle, jolloin ruutuun ilmestyi teksti: "sallitaanko turvallisuuspoikkeus osoitteelle www.facebook.com?" (jotain tuon tyylistä) ihmettelin että häh ja painoin "salli poikkeus". Sen jälkeen facebook aukesi jonain kummallisena tekstiversiona, missä näkyy vaan sivulla otsikko facebook, sen alla muutama hassu teksti mm.mun nimi, sana "viestit", sana "kuvat", sana "ilmoitukset" ja "kirjaudu ulos". Siis ei mitään muuta kuin nuo tekstit allekain ja siinä se. Ei mitään päivityksiä, eikä muiden juttuja, omia kuvia, edes omaa profiilia, pelkästään nuo muutama hassu sana eikä mitään muuta. Minnekään ei pääse kun klikkaa tekstejä, eikä mitään tapahdu vaikka painais mitä. ???

Sitten kokeilin facebookin jälkeen mennä lukemaan hotmailini, niin sama teksti "sallitaanko turvallisuuspoikkeus osoitteeseen" ja klikkasi salli poikkeus. No sitten jumiutu siihen koko sivu. Osoitekentässä luki hotmail.com, mutta sivulle ei ilmestynyt mitään, pelkkä valkoinen ruutu ja siis ei ollut kyse siitä ettenkö olis antanut sivun latautua kunnolla kun se latauskiekko lopetti pyörimisen ja sivu oli niinkuin valmis, vaikka tosiaan koko ruutu valkoisena.

No kokeilin sit vielä päästä jollekin muullekin sivulle, mutta kun pyysi samaa turvallisuuspoikkeusta edelleen niin päätin sulkea koko koneen. Google on mulla aloitussivuna ja se toimi kokoajan aivan normaalisti.

Nyt tuosta on kulunut kolme päivää ja facebook on edelleen samanlainen kummallinen "tekstiversio" ja hotmail antaa pelkän valkoisen sivun. ?? Kaikki muut sivustot toimii täysin normaalisti ja mitään kyselyitä "sallitaanko turvallisuuspoikkeus" ei ole tuon kerran jälkeen enää ilmestynyt. Mitä ihmettä tuolloin tapahtui ja mitä olen koneelle tehnyt? Miten saan nuo sivut normaaleiksi? En pääse edes sähköposteja lukemaan... :( Niin ja fb ja hotmail toimi aivan normeeleina versioina kun eilen työläppärillä asiaa testasin ja iskin tän saman nettipiuhan siihen kiinni...

Mä en osaa sanoa tuohon mitään... En päässyt facebookiin äsken, siihen tuli joku ihmeteksti, että fB:ä päivitetään pari tuntia tai jtn. Tuntuu vähän oudolta... Hotmaili toimii kyllä...

[QUOTE="mmmmm";29010300]Mä en osaa sanoa tuohon mitään... En päässyt facebookiin äsken, siihen tuli joku ihmeteksti, että fB:ä päivitetään pari tuntia tai jtn. Tuntuu vähän oudolta... Hotmaili toimii kyllä...[/QUOTE]

harmi kun et osannut auttaa. Ei kyllä varmaan muutkaan taida osata. Tähän omaan koneeseen olen nyt onnistunut jotain sössimään ja pahasti..fb on toiminut nämä päivät muilla koneilla normaalisti ja hotmail samoin. voi räkä.

Meillä on joku kellon/kalenterin patteri loppunut ja jos koneen sammuttaa niin vääntää kalenterin vuodelle 1997 ja jos ei muista muuttaa sieltä päivää ja vuotta oikeeksi niin tekee tota samaa.

Yhteistyössä