Facebook ja Happy Aquarium???

  • Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
help
siis mä vaan ruokin noita kaloja ja putsaan akvaarioo? ostan lisää asioita? mikä toi naapurihomma on mikä tulee etusivulle. "*** needs more neighbors in Happy Aquarium!"??
 
pia
Alkuperäinen kirjoittaja help:
siis mä vaan ruokin noita kaloja ja putsaan akvaarioo? ostan lisää asioita? mikä toi naapurihomma on mikä tulee etusivulle. "*** needs more neighbors in Happy Aquarium!"??
no siinä kutsut kavereita liittymään akvaariojengiin...
 
help
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Hei mikä toi akvaariohomma on, mäkin haluan? Mistä se sieltä facesta löytyy? Se farmihomma ei vetoa muhun. Mulla on farmi, jota en ole koskaan hoitanut, jotkut muut näyttää välillä aina käyvän hoitamassa sitä.
http://apps.facebook.com/happy-aquarium/

muitten kavereitten akvaarioita pystyy putsaan ja muitten akvaariosta saa rahaa sieltä arkusta.
 
help
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Alkuperäinen kirjoittaja help:
siis mä vaan ruokin noita kaloja ja putsaan akvaarioo? ostan lisää asioita? mikä toi naapurihomma on mikä tulee etusivulle. "*** needs more neighbors in Happy Aquarium!"??
no siinä kutsut kavereita liittymään akvaariojengiin...
eli sun "jengi" on ne kaverit siel alareunassa, minkä akvaarioissa pystyy vieraileen? mä vaan tuota naapurihommaa mietin... mut kait se sitten noin on.
 
plii
Alkuperäinen kirjoittaja fish:
hei miten noita helmiä saa? kun mulla on rahaa jo monta tuhatta kolikkoa, mutta helmiä ei yhtään? mistä niitä voi hankkia?

nii tosiaa miten niitä sais? oon ite miettiny iteltä pään puhki enkä millää tiiä.
 

Yhteistyössä