facebook ja bejeweled blitz

  • Viestiketjun aloittaja hermot menee
  • Ensimmäinen viesti
koodari
tohon facebookin bejewelwdiin on olemassa koodi, jolla sitä aikaa saa kasvatettua.
http://www.raredaredevil.com/index.php?topic=10.0
Tuossa linkki mistä voit hakea koodit..
 
vieras a
Mulla enkka reilut 191000. Tuuristahan se on kiinni.
Mut oottehan huomanneet että ei tarvitse klikata sitä palikkaa, jonka tilalle vaihtaa: ottaa vaan kiinni siirrettävästä palasta ja vetää hiirellä sinnepäin minne sen haluaa menevän. Tän hoksaaminen nopeutti mun toimintaa tosi paljon.
 
bankkeni
kun sitä tarpeeks pelaa niin kyllä siinä jossain vaiheessa hyvät pisteet saa.. itsekki pelasin toosi paljon ja sittenhän tuli se ennätys 216000 ilman mitään koodeja ym.
 
Heh, mun tulokseni oli... 9000 :D :LOL: Siis minä niin haisen noissa peleissä. Mies on ihan taas ihmeellisen omaa luokkaansa. Sen ennätys oli yksi "maailman parhaista". Niin FB kehtasi ainakin herjata. Ja mie en ymmärrä, miten se ennättää löytää niitä pareja siinä minuutissa niin paljon. Voitte kuvitella, miten ketuttaa pelata noita pilipalipelejä miestä vastaan. Ei mulla mitään mahdollisuuksia ole koskaan päästä edes lähelle miehen tuloksia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras a:
Mulla enkka reilut 191000. Tuuristahan se on kiinni.
Mut oottehan huomanneet että ei tarvitse klikata sitä palikkaa, jonka tilalle vaihtaa: ottaa vaan kiinni siirrettävästä palasta ja vetää hiirellä sinnepäin minne sen haluaa menevän. Tän hoksaaminen nopeutti mun toimintaa tosi paljon.
Tää tosiaan auttaa. Minä hoksasin tän ihan vahingossa, kun olin monta päivää pelannut napsauttamalla niitä palikoita. Käsikään ei mene niin nopeesti kramppiin ;)
 
vieras myös
Lähinnä tuossa vaikuttaa vaan se, että osaa tarpeeksi nopeasti etsiä ja rikkoa paloja.. Ajan myötä oppii myös vähän lukemaan miten palikat särkyy ja kannattaa yrittää ainakin niitä neljän suoria saada tehtyä, joista saa sitten sen hajottavan kappaleen ja pyrkiä hajottamaan niitä.. Toinen vinkkini on, että kannattaa yrittää löytää näitä rikottavia paloja mahdollisimman alhaalta varsinkin alussa ja siirtyä sitten ylöspäin.. Tuuria mukaan ja voittoon :) oma enkka 268 000, normisti pörrää siel 50 000 - 100 000 paikkeilla ja välillä sitten tuo 200 000 menee
 
Facebookki
No eipä oo mitään vinkkiä, mun enkka on n.600 000 :D En muista tarkkaa lukua, mutta ihan hippusen päälle tuon parisataa.

Normisti pyörin siinä 200 000- 300 000 paikkeilla.

Näytän olevan teihin muihin verrattuna melko nörtti pelaaja?!? Hih :D
 

Yhteistyössä