FACEBOOK EI TOIMI???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,,,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en pääse ollenkaan sisään
ja profiiliani en löydä.Kaverini kyllä näkevät profiiilini
mutta itse en..Ja tätä ollut jo 2pv
ja jos vahingossa pääsen sisään tunnuksillani
niin pääsen etusivulle mutta en voi tehdä mitään.Jos teen jotain tyyöin vaikka kirjoitan
niin fb pyytää kirjautumaan sisälle ja se ei onnistu.Mikä ihme tota vaivaa?

Juu sama vika mullakin. Fb ei oo toiminu moneen päivään! jos sattumoisin päääsen etusivulle ni omaan profiiliini en ainakaan pääse vaan fb pyytää kirjautumaan sisään!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mira:
Juu sama vika mullakin. Fb ei oo toiminu moneen päivään! jos sattumoisin päääsen etusivulle ni omaan profiiliini en ainakaan pääse vaan fb pyytää kirjautumaan sisään!!

Samavika
mulla tosin tänään on ihme ja kumma päässyt jo sisään
mutta ei edelleenkään voi tehdä muuta kun etusivua lukea
kun lentää jo takas ulos ja joutuu uudelleen kirjautumaan...
Noh,kaipa tuo joskus suostuu toimiin..

Ei toimi ei, tosin äsken pääsin ja sattumalta näin erään henkilön sivut sepposen selällään (osin, ei kokonaan) jotka aiemmin on olleet suljetut. Mm. kuvia......Toivottavasti omat ei ole siellä kaikkien nähtävillä!!!

Facebook käyttäjä ei oo toiminu koko päivänä ja se valittaa "Käyttäjätili ei käytettävissä

Käyttäjätilillesi ei pääse mahdollisesti muutamaan tuntiin sivuston huollon takia. Kiitos ja anteeksi." nii mitähä helvettii :D

Minäkään en ole päässyt Faceen kokopäivänä ja sanoo myös "Käyttäjätili ei käytettävissä"
Pelottaa oisko tässä hakkerilla osuutta. "Kiitos ja anteeksi" ei kuulosta oikee pätevältä, että ihan oikea Facebook-tiimi tollasta kirjottas. Kysyy jos lähetetään uusi salasana sähköposti osoitteeseen, mutta sitten lähetä nappia klikkaamallahan koneelle voi latautua hakkerointi ohjelma, mikä lie, jolla hakkerit päsee urkkimaan kaikkia salasanoja yms! Mitä tehdä apuaaaaaaa!