Facebook ehdottaa kavereiksi ihmisiä, jotka käy kyttäämässä sun profiilia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ieras

Vieras
Mun täti on kertonut, että hän on rekisteröitynyt miehensä nimellä Facebookkiin ja käy katselemassa munkin profiilia aina silloin tällöin jne. Nyt katsoin, että samaista hlöä on ehdotettu mulle kaveriksi! Eli tekeekö Facebook niin, että jos joku pistää minun nimeäni hakuun tai muuten käy katsomassa profiiliani niin sitä sitten ehdotetaan kaveriksi? Aika kamalaa jos näin on... En minä haluaisi joidenkin ihmisten tietävän mun kyttäävän niiden profiileita :)

Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Mun täti on kertonut, että hän on rekisteröitynyt miehensä nimellä Facebookkiin ja käy katselemassa munkin profiilia aina silloin tällöin jne. Nyt katsoin, että samaista hlöä on ehdotettu mulle kaveriksi! Eli tekeekö Facebook niin, että jos joku pistää minun nimeäni hakuun tai muuten käy katsomassa profiiliani niin sitä sitten ehdotetaan kaveriksi? Aika kamalaa jos näin on... En minä haluaisi joidenkin ihmisten tietävän mun kyttäävän niiden profiileita :)

No ei tee.

no ei se nyt niin mee :D fb ehdottaa kavereiden kavereita kaveriksi..ps. asetukset saa laitettua nin,ettei kukaan löydä sua sieltä :whistle: ja itsehän sä päätät mitä tietoja susta ei-kavereille näkyy =)

joku henkilö kysyi minua taas kaverikseen. En tiedä kuka hän on, meillä ei ole yhtään yhteistä kaveria eikä hänen kaverilistassaan ole yhtään tuttua nimeä.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
joku henkilö kysyi minua taas kaverikseen. En tiedä kuka hän on, meillä ei ole yhtään yhteistä kaveria eikä hänen kaverilistassaan ole yhtään tuttua nimeä.

No jos on joku joka LUULEE tuntevansa sut.Ei tarvi hyväksyä kaveriks,paina hylkää vaan.

Tämä täti ole yhdenkään mun kaverin kaveri. Eli ainut miten Facebook voisi meidät "yhdistää" eli häntä minulle kaveriksi ehdottaa on se, että hän on käynyt katsomassa profiiliani.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:

Niin.. sehän voi vaikka tuntea jonkun samannnimisen kun sä ja erehtyy henkilöstä.
Tai sit se vaan randomilla koittaa jos joku hyväksyis kaveriks niin sais vähän lisää kavereita "kun ei niitä ole kun 3465".. Toiset jostain syystä haluaa haalia hirveät määrät kavereita, vaikkei niitä tuntiskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tämä täti ole yhdenkään mun kaverin kaveri. Eli ainut miten Facebook voisi meidät "yhdistää" eli häntä minulle kaveriksi ehdottaa on se, että hän on käynyt katsomassa profiiliani.

Onko sulla sen sähköpostiosoite jossain muistissa siellä sähkärissä jolla kirjaudut facebookkiin?

Mulle se on ehdotellut kavereiksi sellasia ihmisiä, joiden sähköpostiosoite on mun hotmail-tilin osoitekirjassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:

Onko sulla sen sähköpostiosoite jossain muistissa siellä sähkärissä jolla kirjaudut facebookkiin?

Mulle se on ehdotellut kavereiksi sellasia ihmisiä, joiden sähköpostiosoite on mun hotmail-tilin osoitekirjassa..

Ei ole ei. Ei olla sillä tavallaa missään tekemisissä. Nähty jossain sukujuhlissa, jossa mulle on tätä kertonut. Mitään yhdistävää tekijää ei tosiaan ole ja tämä tuli yllätyksenä, että Facebook voisi toimia noin...

Mullekin on tullut yhteydenottoja (kaveripyyntöjä/viestejä postilaatikkoon) ties keneltä vento vierailta tyypeiltä... ilmeisesti seuranhakumielessä. Yleensä ulkomaalaisia miehiä. Sattumaltako ne löytää mun profiilin vai miten? Yhteydenottoja tullut myös miehelle ja nekin yleensä ulkomaalaisia miehiä....

Oletko joskus laittanut tälle tädille sähköpostia osoitteesta jonka olet merkinnyt omaksesi Facebookissa? FB ehdottaa kavereiksi myös henkilöitä joille olet joskus laittanut sähköpostia!

Fb ehdottaa myös silloin kaveriksi, jos jompikumpi on katsonut FB:ssä että ketä sähköpostin yhteystietolistalla on facebooklaisia... Mulle esim. ehdottaa huutismyyjiä kavereiksi, joilta on vaan tullut gmailiin viestiä, vaikka en ole edes tallentanut heidän yhteystietojaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:

Oletko joskus laittanut tälle tädille sähköpostia osoitteesta jonka olet merkinnyt omaksesi Facebookissa? FB ehdottaa kavereiksi myös henkilöitä joille olet joskus laittanut sähköpostia!

En ole laittanut. Niinkuin sanoin, ainoa yhdistävä tekijä on tuo, että hän on käynyt kyttäilemässä mun profiilia. Siitä tämä aloituskin tuli.

Yhteistyössä