Facebook asetukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä fb käyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä fb käyttäjä

Vieras
Heips!

Miten saisin omalta seinältä pois merkinnät että olen kommentoinut jonkun kuvaa tai tykkään jonkun tilasta tai olen jonkun kanssa nyt kaveri? Eli haluaisin että siellä näkyy vain omat tilapäivitykset. En löydä asetuksista eli kaipaisin tarkat ohjeet.

Toinen on että miten niin ettei sähköpostiini tule viestiä kun joku kommentoi tilapäivitystäni yms?

Ja kolmas, miten saan niin että kun joku kaverini kirjoittaa seinälleni, niin että se ei näy minun muiden kaverieni etusivulla, vaan ainoastaan minun omalla seinällä.

Käyttäjätilin asetukset -> ilmoitukset. sieltä voit säädellä mitä sähköposteja sulle tulee.

En tiedä voitko vaikuttaa toisten kirjoituksiin seinälläsi, heidän pitäis itse valita semmonen ainakin jossa kirjoitukset näkyy vain kavereille, silloin ei näy sun kavereille.

Kuvien kommentit saat pois menemällä koko kuvan ja sen kommentin kohdalla, ja sit muistaakseni siihen reunaan tulee semmonen että poista. Tykkäämiset saat pois painamalla, en tykkää kohdasta.

Siis jo minä olen Tiina ja kaverini vaikka Niina. Kun Niina kirjoittaa seinälleen niin sehän näkyy kaikkien Niinan kavereiden etusivulla. Mutta kun minä, Tiina, kirjoitan Niinan seinälle, niin se ei kuuluisi näkyä muualla kuin Niinan seinällä. Nyt kuitenkin se tulee kaikkien Niinan kavereisen etusivulle, vaikka kuuluisi olla vain siellä Niinan seinällä. Miten tämän saa pois?

En tarkoittanut kuvien kommenttien poistoa, vaan niitä mitkä tulee omalle seinälle että Tiina on kommentoinut Niinan kuvaa, Tiina tykkää Niinan kuvasta jne. Niitä kun voi olla pitkä liuta omalla seinällä ja tahtoisin ne pois sieltä kuormittamasta seinää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis jo minä olen Tiina ja kaverini vaikka Niina. Kun Niina kirjoittaa seinälleen niin sehän näkyy kaikkien Niinan kavereiden etusivulla. Mutta kun minä, Tiina, kirjoitan Niinan seinälle, niin se ei kuuluisi näkyä muualla kuin Niinan seinällä. Nyt kuitenkin se tulee kaikkien Niinan kavereisen etusivulle, vaikka kuuluisi olla vain siellä Niinan seinällä. Miten tämän saa pois?

En tarkoittanut kuvien kommenttien poistoa, vaan niitä mitkä tulee omalle seinälle että Tiina on kommentoinut Niinan kuvaa, Tiina tykkää Niinan kuvasta jne. Niitä kun voi olla pitkä liuta omalla seinällä ja tahtoisin ne pois sieltä kuormittamasta seinää.

Sulla pitää olla sellainen yksityisyysasetus päällä jossa lukee, että vain kaverisi saavat nähdä sun kirjotukset. Sulla on nyt ehkä siellä päällä sellanen joka sallii sun kaverien ja kaverien kaverit näkemään sun kirjotukset toisten seinillä.

Tarkasta ne viel omista yksityisyysasetuksistasi.

Noista tollasista kuvien tms tykkäämisistä en tiedä, saako ne pois.

tähän on tosiaan olemassa asetus, mutta kun en nyt muista mistä sen sai päälle..

- jossain luki näytä seinäkirjoitukset (yhteisten kavereiden etusivulla ja ilmeisesti sellaisten joilla seinä on näkyvillä kaikille), ja siitä ruksi pois niin ei näy.

Jos esim. olet saanut uuden kaverin, se näkyy vain sen kaverin etusivulla kuka sen on hyväksynyt, ei sillä joka on laittanut. Sen saa pois näkyvistä kun menee omaan profiiliin, jossa lukisi nyt esim. Että Antti ja Anni ovat kavereita, ja klikkaat vain sieltä oikealta poista. Sama jos liityt johonkin ryhmään/faniksi, niin se näkyy etisivulla vain sen aikaa kun on poistanut, ja sama homma jos kirjoittaa toisen seinälle, ''Anni kirjoitti Annin seinälle'' -poista. Mutta seinäkirjoituksethan näkyvät vain yhteisille kavereille etusivulla. Toki siinä on se että vähänaikaa näkyy etusivulla, ja kokoajan pitää olla poistamassa, mutta noin mä aina teen kun en ole varma saako asetuksista enää. Ennen ainakin sai.

Yhteistyössä