Facebook-apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulla oli ystävä facebookissa, kertoi että poistaa pian profiilinsa. Ja pian katosikin. Mistä nyt tiedän, että tosiaan katosi, ettei ole laittanut minua estolistalle? Näkyykö hän kaverini kaverilistalla, jos on estänyt minut? Meillä siis yhteisiä kavereita. Ja tätä kadonnutta kaveria ei kaverilistalla näy kyllä. Eikä enää mitään kommentteja, mitä on kommentoinut esim. kavereilleni. Joten miten asia on? Juu, olen epäluuloinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
näkyy se sen sun kaveris listalla kavereissa. älä hae, vaan selaa siitä kaikki läpi. siis kaveris listalta.

Ei näy, eli ilmeisesti on sitten poistanut itsensä koko facebookista, eli ei ole mua estänyt.

saattaa näkyä kaverilistoilla ja haussa vaikka profiilin olisikin poistanut. profiili kun ei koskaan täysin poistu vaan kaverisi voi koska tahansa kirjautua normaalisti sisään ja profiili löytyy aina arkistosta.. kyllä mä uskoosin että kaveris on varmaan ainakin toistaasesti poistanut profiilinsa. jos se olis sut vaan poistanu niin uskon että se olis tehnyt sen kaikessa hiljaisuudessa ja niin ettei muille tartte sit selitellä miks on sanonut poistavansa profiilin kerta niin ei tehny :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
tiedän että henkilö x on estänyt minut, ja tiedän että tämä x on henkilön y kaveri, eikä se näy henkilön y listalla.

Näkyykö hänen kommenttinsa, nimittäin nekin kaikki kadonneet kaverin seinältä, vanhatkin siis. No, totuutta en tiedä, kaipa poisti profiilinsa, kun kerran niin sanoi, että poistaa sen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tiedän että henkilö x on estänyt minut, ja tiedän että tämä x on henkilön y kaveri, eikä se näy henkilön y listalla.

Näkyykö hänen kommenttinsa, nimittäin nekin kaikki kadonneet kaverin seinältä, vanhatkin siis. No, totuutta en tiedä, kaipa poisti profiilinsa, kun kerran niin sanoi, että poistaa sen.

Jos on estänyt sinut, hän ei näy missään kaverilistoilla, etkä sinä näe hänen kommenttejaan. Eikä hän sinun

Ei näy. En nää mitään tämän henkilön x juttuja, esim jos on kommentoinut johonkin kaverin y seinälle, niin siinä ei taida ollenkaan mitään, tai sitten näkyy pelkkä teksti, muttei nimeä eikä kuvaa. Ainoa mistä näkyy tämän x:n nimi, on jotkut sovellukset, esim se että se x on 4s eniten y:tä kyyläävä henkilö.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos on estänyt sinut, hän ei näy missään kaverilistoilla, etkä sinä näe hänen kommenttejaan. Eikä hän sinun

Kysyin kaverin kaverilta, on häipynyt sieltäkin, eli on poistanut profiilinsa.

Mun sisko on estänyt profiilinsa näkymisen muille kuin kavereilleen. Mun muut kaverit eivät näe häntä kaveriluettelossani, eikä hänen kommenttinsa näy muille. Asetukset saa kyllä sellaisiksi, kun vaan osaa laittaa. Ainoa tapa saada selville asia, on kysyä suraan muilta kavereiltasi, että onko ko tyyppi vielä heidän kaverilistoillaan.

Jos kaveri pistänyt eston niin ei todellakaan näy sulle toisten listoilla!
Mun ukolla muutama eukko listalla joita en itse nää sen listalla en kyl ole estolistalla,mut niillä jotenskin sillai asetukset ei näy ku kamuille. Eli esim. ku yrittää haulla etsiä niin kyseistä henkilöä ei muka ole koko naamassa.

Jos kaveri pistänyt eston niin ei todellakaan näy sulle toisten listoilla!
Mun ukolla muutama eukko listalla joita en itse nää sen listalla en kyl ole estolistalla,mut niillä jotenskin sillai asetukset ei näy ku kamuille. Eli esim. ku yrittää haulla etsiä niin kyseistä henkilöä ei muka ole koko naamassa.

Yhteistyössä