face ja estolista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuison?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuison?

Vieras
Miten on, jos facebookissa laittaa kaverin estolistalle niin poistuuko automaattisesti kavereista???

Siis pistin suutuspäissäni yhden "kaverin" estolistalle ja nyt ku kävin eston poistamassa ni ei ole enää kavereissa. Miten tää oikeen menee?

[QUOTE="vieras";23703915]Jos se on huomannu et oot poistunut niin se on poistanu sut tai laittanu sut estoon ;)[/QUOTE]

ei voi poistaa tai laittaa estoon jos sut on jo estetty, pointti on että estetty henkilö ei pysty näkemään sua.

[QUOTE="vieras";23703915]Jos se on huomannu et oot poistunut niin se on poistanu sut tai laittanu sut estoon ;)[/QUOTE]

silloin kun joku on sut estänyt,et voi nähdä ko profiilia,näin ollen et voi poistaa tai laittaa estoon ;)

[QUOTE="huh";23703923]ei voi poistaa tai laittaa estoon jos sut on jo estetty, pointti on että estetty henkilö ei pysty näkemään sua.[/QUOTE]

no tätäki mä just mielessäni räknäsin...et miten se ois voinu poistaa/estää jos ei oo mua sieltä löytäny ton eston takia??? :D :D

on mullaki murheet joo :D

[QUOTE="alkup";23703934]no tätäki mä just mielessäni räknäsin...et miten se ois voinu poistaa/estää jos ei oo mua sieltä löytäny ton eston takia??? :D :D

on mullaki murheet joo :D[/QUOTE]

kyllä se niin on.
Mä oon ite laittanu eston, mutta sellaselle joka ei oo ollu kaveri. Uskon että kun estät jonkun niin kaikki teidän väliset siteet poistuu eli varmaan se kaveruus myös.
Tosiaan estossa et pysty löytämään mitään, et edes viesteistä hakemalla nimen perusteella vaikka hän oisi lähettnyt viestin.

Jos oot laittanut jonkun estolistalle,kyseinen henkilö poistuu myös kaverilistaltasi(poistuu siis automaattisesti,eli kaverihan ei voi poistaa sinua listaltaan,koska ei eston takia näe profiiliasi). Jos siis joskus otat eston pois,ei kaveri löydy enää listaltasi,koska esto poistaa kaikki "suhteet" henkilön kanssa(kaverisuhteet,merkinnän sisarena jne.). Joten jos haluat henkilön vielä kaveriksesi pitää sinun laittaa hänelle kaveripyyntö.

Onkohan noita estoja erilaisia. Mä olen tehnyt sellaisia estoja, ettei näiden kaverien päivitykset näy mun profiilissa. Mutta ovat he pysyneet kaverilistalla ja heidät on voinut palauttaa. Tämä esto tehdään esim kyseisien kaverin päivityksen reunaan ilmestyvästä ruksista, kuten muutkin poistot (sovellukset, omat kommentoinnit ja statukset).

Onkohan noita estoja erilaisia. Mä olen tehnyt sellaisia estoja, ettei näiden kaverien päivitykset näy mun profiilissa. Mutta ovat he pysyneet kaverilistalla ja heidät on voinut palauttaa. Tämä esto tehdään esim kyseisien kaverin päivityksen reunaan ilmestyvästä ruksista, kuten muutkin poistot (sovellukset, omat kommentoinnit ja statukset).

Tää on eri asia kun esto. Tää on näkyvyyden muokkausta.

Yhteistyössä