Face apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten saan pois ne ilmoitukset esim. uusimmista kavereista? Tarkoitan sitä oikeassa reunassa olevia keskustelulinjoilla kavereita. Eli jos hiirellä katsot jonku nimen kohdalta, niin tulee näkyviin laatikko ko. henkilöstä ja siinä näkyy mm. ne uusimmat hyväksytyt kaverit. Joillakin ku niitä ei näy. Ja mun exä stalkkaa siitä ketä oon hyväksyny kavereiksi.

Miten saan pois ne ilmoitukset esim. uusimmista kavereista? Tarkoitan sitä oikeassa reunassa olevia keskustelulinjoilla kavereita. Eli jos hiirellä katsot jonku nimen kohdalta, niin tulee näkyviin laatikko ko. henkilöstä ja siinä näkyy mm. ne uusimmat hyväksytyt kaverit. Joillakin ku niitä ei näy. Ja mun exä stalkkaa siitä ketä oon hyväksyny kavereiksi.

Poista exä kavereistasi ja laita valinta päälle, että vain sun kaverit näkee sun kaverit

Tämä exäni ei nyt se pääpointti tässä ollut, vaan ihan se, että miten saan ne asetukset siten,että siellä näkyy vaikka vain se paikkakunta mistä olen? Kiva jos joku voisin minua neuvoa tässä asiassa.

Oikeassa yläreunassa on pieni nuolenkärki alaspäin, menet siihen kohtaan ja sieltä valitse Asetukset, siellä näkyy lukon kuva ja teksti Yksityisyys, sen valikon alta pitäisi löytyä tarvitsemasi tieto.

Yhteistyössä