exästä puhuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Sini-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

-Sini-

Vieras
Mikä on normaalia entisestä puhumista. Mun mies meni sitten kertomaan kuinka hänen entisensä sai orgasmin kun oli puhe mun orgasmin saamisesta.
Kävipä vähän mielessä, että mitä hän entisen orgasmeja miettii kun on mun kanssa..
Kieltää, että haikailisi entistä. Ei tuo orgasmijuttu ole ainut asia mitä on entisestä puhunut, mutta kai sitä jotain voi entisestä puhuakin, mutta orgasmeista kertominen on aika mautonta...
Heidän erostaan on kuitenkin jo reilusti yli vuosi, niin voisi luulla, että ei enää entisen orgasmi pyöri mielessä.
Vai?

Kyllä tollanen xstä puhuminen ,ei ole älykkään ihmisen juttu.Tollanen xn tuominen loukkaa toista.Miettikää kaksi tai kymmenen kertaa ennenkuin tuotte exänne jutut kumppanin kuultavaksi.

...ja mieheni emme ole kyllä koskaan keskustelleet siitä, minkälaista seksiä ex-puolisoittemme kanssa harrastimme, tuollainen olisi mielestäni aika mautonta. Jotakin tietysti ex-puolisoistamme olemme puhuneet, minä olin exäni kanssa 15 vuotta ja mies oman exänsä kanssa 16 vuotta.

Minun exäni sai nopeammin orgasminsa kuin nyxäni, piti yleensäkin enemmän seksistä kuin hän ja oli seksikkäämpi muutenkin.

Tämän kaiken olen nyxälleni kertonut, koska parisuhteessa pitää olla rehellinen kaikissa asioissa. Näin ovat Ellit minulle opettaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja uuskumppani:
Minun exäni sai nopeammin orgasminsa kuin nyxäni, piti yleensäkin enemmän seksistä kuin hän ja oli seksikkäämpi muutenkin.

Tämän kaiken olen nyxälleni kertonut, koska parisuhteessa pitää olla rehellinen kaikissa asioissa. Näin ovat Ellit minulle opettaneet.

seksistä pitäminen ja orgasmi on kaksi aivan eri asiaa. samoin seksikkyys. kunhan kasvat aikuiseksi tiedät nämäkin asiat.

Miehesi kuulostaa tyhmältä möläyttelijältä, joka ei tajua, että tuollaiset kommentit ovat uskomattoman törppöjä. Onko hänellä tapana laukoa muunkinlaisia tyhmyyksiä?

Heh, minunkin mieheni väitti että KAIKKI naiset ovat hänen kanssaan saaneet orgasmin. Minä valaisin häntä että KAIKKI naiset valehtelee :) Paitsi minä joka siis kerroin etten ole hänen kanssaan orgasmia saanut (tai siis tiesihän hän sen kun ei minulla ole tapana teeskennellä).

Nääs kun sinä et ollut saanut niin helposti orgasmia, niin miehen piti miehistä egoa kohentaakseen ottaa esille, kuinka ainakin hänen exänsä sai kanssaan sen suit sait vaan. Mies siis koki huonoutta, kun et niin hyvin saanut orgasmia kanssaan ja koetti osoittaa ettei vika ollut hänessä, kun exäkin sai helpolla.

Idioottimaista möläyttelyä, eihän kukaan halua kuulla vertailua eksään. Jos sinä olisit siihen sanonut että omalla eksälläsi olikin oikea karkkikeppi ja voi niitä aikoja, ei varmaan olisi tykännyt.

Eksiin vertailu on vikatikkiä, mänttimäistä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain...:
Heh, minunkin mieheni väitti että KAIKKI naiset ovat hänen kanssaan saaneet orgasmin. Minä valaisin häntä että KAIKKI naiset valehtelee :)
Onko sitten järkeä peittää yksi harhaluulo toisella. KAIKKI naiset eivät todellakaan näyttele orgasmia. Jos ei kumppani sitä saa aikaiseksi, niin en ole ikinä nähnyt mitään järkeä siinä, että alkaisin sellaista näyttelemään.

Parisuhteessa rehellisyys on kaiken A ja O. Nykykumppanini kysyi minulta kerran onko hän yhtä kaunis tai kauniimpi kuin exäni, ja kumpi on parempi sängyssä. Vastasin rehellisesti, että et ja että exä oli parempi. Mitä sitä turhaa valehtelemaan?

Kerran nyxä katseli pikkuhousut jalassa itseään peilistä ja valitti, että kasvoissa on ryppyjä, takapuoli on levinnyt ja tissit riippuvat. Pyysi sitten, että: "Sano edes jotain hyvää minussa!" vastasin, että: "Sinulla on hyvä näkö."

Rehellinen pitää olla!

Minä olen parissa suhteessa saanut kuulla aivan liikaa existä.. Toisessa suhteessa sanoin tai tein mitä vain aina sain kuulla miten hänen exänsä asian hoiti jne. Erosimme jopa sen vuoksi että tämä ex oli tehnyt miehelle jotain anteeksiantamatonta, joten minun on oltava samanlainen kuin tämä ex. Noh, nyt olen itsekin tämä miehen ex mutta eipä tarvitse enää kuulla oliko exänsä parempi vai huonompi asioissa mitä teen.

Toinen 'suhde' ei ole edennyt pidemmälle eikä etene koska ex ja parikin pyörii kuvioissa tiukasti mukana. Myös puheissa, "olipas tutun kuuloista, olen kuullut sen exältäni monesti"

Jaetaanpas tämä tänään sähköpostiin tullut piristys, kun liippaa aiheeseen:

" Entäs sitten Virtasen Pekka...?
>
> Mies käveli ulos rautatieasemalta ja nappasi lennosta taksin itselleen.
> -Loistava ajoitus, totesi kuski. Tehän olette juuri kuin Pekka.
> -Kuka? kysyi mies.
> -Virtasen Pekka. Se teki kaiken aina oikeaan aikaan. Te saitte taksin
> juuri kun sitä halusitte. Näin kävi Pekallekin aina.
> -Eihän kaikki aina onnistu...
> -Joo, mutta Virtasen Pekaltapa onnistui. Sitä paitsi hän oli loistava
> urheilija. Hän olisi halutessaan voittanut Grand Slamin tenniksessä. Hän
> olisi pystynyt golffaamaan ammattilaisten kanssa tasavertaisesti. Hän
> lauloi ihanalla baritonillaan kuin oopperalaulaja ja tanssi kuin
> Broadway-tähti ja olisitpa kuullut hänen soittavan pianoa. Oli se
> ihmeellinen tyyppi.
>
> -Kuulostaa tosi hämmästyttävältä kaverilta.
> -Joo, eikä siinä vielä kaikki. Muisti Pekalla oli kuin tietokoneella.
> Hän muisti kaikkien syntymäpäivät. Hän tiesi kaikki viineistä, tiesi,
> mitä ruokaa tilata ja millä haarukalla sitä syödään. Hän osasi korjata
> kaiken. Ihan toisenlainen kuin minä. Minä kun vaihdan sulakkeen, niin
> koko katu pimenee. Virtasen Pekka teki kaiken aina oikein.
> -Olipa varsinainen hemmo!
>
> -Jep. Hän tiesi aina nopeimman reitin ja osasi välttää ruuhkia. Minä
> juutun niihin aina. Pekka ei erehtynyt koskaan. Hän osasi käsitellä
> naisia ja sai heidät tuntemaan olonsa onnelliseksi. Hän ei koskaan
> väittänyt vastaan, vaikka nainen olisikin ollut väärässä. Ja hän
> pukeutui aina tyylikkäästi, kengät olivat kiiltävät. Hän oli täydellinen
> mies. Kukaan ei koskaan tule olemaan sellainen kuin Virtasen Pekka.
>
>
> -Ihmeellinen mies. Missä sinä tapasit hänet?
> -No, itseasiassa en koskaan ole häntä tavannut, mutta nain hänen
> vittumaisen leskensä."