exästä missä menee raja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielenkiinnosta

Vieras
Tässä kun paljon exäaloituksia on ollut niin kysynpä tällaista.

Mitä mielestänne entiset puolisot voivat tehdä toisilleen?

Jos vaikka kumppanisi exä on kampaaja, hieroja, fysioterapeutti, kosmetologi, sairaanhoitaja, lääkäri niin voiko kumppanisi käydä hänen hoidossaan (ja kyse siis vain tietyn ammatillisen toimenpiteen suorittamisesta, esim. hieronnasta)?
a) siinä yrityksessä, jossa ex on töissä.
b) exän kotona

Tai jos on putkimies, rakennusmies (tai nainen), tietokone-expertti tai joku vastaava niin voiko tulla kotiin laittamaan vaikka haljenneen putken paikoilleen?

Monihan käyttää exän palveluja eron jälkeenkin. Missä menee sinun rajasi?

Alkuperäinen kirjoittaja lellu:
No mun mielestä raja menee siinä, jos mies menisi exän kotiin hierontaan tai parturoimaan itseään tai vastaavaa.

miten se eroais siitä, että sun ex tulis teille korjaamaan vuotavaa putkea?

Mun mielestä riippuu, missä väleissä on.

Alkuperäinen kirjoittaja työt työnä.:
No mun mielestä raja menee siinä, jos mies menisi exän kotiin hierontaan tai parturoimaan itseään tai vastaavaa.

Sun mielestä toisen koskettelu ei ole eri asia kuin putken korjaaminen? Ja varsinkin jos se tapahtuu neljän seinän sisällä.

Olen kyllä sitä mieltä, että kyllä niitä partureita ja hierojia riittää, ettei nyt tarvitse exän palveluja siinä käyttää. Mutta enpä ehkä sitäkään hyväksyisi, jos miehen ex olisi lääkäri ja mies menisi vaikka munasiaan sille esittelemään ihottuman vuoksi :))

Alkuperäinen kirjoittaja työt työnä.:

Sun mielestä toisen koskettelu ei ole eri asia kuin putken korjaaminen? Ja varsinkin jos se tapahtuu neljän seinän sisällä.

Olen kyllä sitä mieltä, että kyllä niitä partureita ja hierojia riittää, ettei nyt tarvitse exän palveluja siinä käyttää. Mutta enpä ehkä sitäkään hyväksyisi, jos miehen ex olisi lääkäri ja mies menisi vaikka munasiaan sille esittelemään ihottuman vuoksi :))

Miksi maksaa yli 50e hierojasta jos ex tekee sen 20e, vaan ajatteletko että maksetaan luonnossa?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miksi maksaa yli 50e hierojasta jos ex tekee sen 20e, vaan ajatteletko että maksetaan luonnossa?

En ajattele vaan ajattelen ihan sitä, että kyllähän niitä tunteita saattaa vielä jotain olla tai nousta pintaan kun hieronnassa kävisi. Kaikkien suhde kun ei pääty siihen, etteivät enää välitä toisistaan vaan joidenkin suhde saattaa päättyä vaikka riitoihin vaikka intohimot olisivat vielä tallella ja ne vasta vaarallisia entisiä suhteita onkin... Siinä kun iho koskettaa toista niin voi tapahtua mitä vain ;) Olen realisti.

Mutta miksi se maksaisi noin vähän kotona tehtynä, verothan siitä kuitenkin menisi, vähän oudolta tuntusii jos ex noin halvalla hieroisi.

Hyvä ystävä palvelus:) minäki olen realisti ja tiedän että jos kumppani pettää hieronnan tuloksena niin on parempi että niin kävi kuin seurustelis minun kans kun välittää toisesta. Ei ole aito suhde sitten. Mutta ymmärrän myös sua,houkutus voi olla suuri jos on vetovoimaa vielä:)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Hyvä ystävä palvelus:) minäki olen realisti ja tiedän että jos kumppani pettää hieronnan tuloksena niin on parempi että niin kävi kuin seurustelis minun kans kun välittää toisesta. Ei ole aito suhde sitten. Mutta ymmärrän myös sua,houkutus voi olla suuri jos on vetovoimaa vielä:)

Niin ajattelen lähinnä siltä kannalta, että mulla on ainakin yks exä, jonka kanssa ei voisi tuollaiselle etäisyydelle mennä, kun ei se sais itteensä hillittyä. Ja siis on ihan vakavasti avoliitossa ja lapsiakin hänellä on, mutta mua ei voi vastustaa :) Mua ei kyllä kiinnosta, että puolisonsa voi olla ihan rauhassa. Ja varmasti rakastaa puolisoaan, minua ei. Se on vain intohimoa. Mutta kun ei näe toista eikä ole tekemisissä niin ei se heitä haittaa.

Yhteistyössä