exästä ei saa selvää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaipaava nelkyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaipaava nelkyt

Vieras
et mitä hä haluu? jätin hänet jo viimevuosituhannella ja meni yli 10 vuotta ennekuin hän otti yhteyttä, sit taas taukoo ja jokuaika sit jopa paljasti rohjenneensa niin että uskalsi kysyä mun numeroo. mut eipä oo soittoo kuulunu. must kyl tuntu et josko häl ois vanha suola janottanut mut en tiä taas :(

miks rakk... :ashamed: siis sydämen asioiden pitää olla niin vaikeita.

mul kyl on ollu nyt niin lämminolo sisimmäs (sen tyhjyyden tilalla joka kaik nää vuodet oli kun jätin hänet) jospa hän aattelis mua, vai kuvittelenkohan....

En saa minäkään selvää. Mutta meillä vähän toinen tilanne. Pari vuotta sitten jätin hänet ja halusin alkaa elämään lapsen kanssa toisenlaista elämää. Me tuossa hetki sitten päästiin juttelemaan kaikesta menneestä kahdestaan ja kertoi kaipaavansa minua. Mutta ei tietdä pystyykö koskaan enään luottamaan, että varmasti haluan hänen kanssa olla. Joten hän nyt toistaiseksi jatkaa omaa elämää naisensa kanssa. Oman mielipiteen olen kyllä kertonut, että olen valmis palamaan hänen luokse, jos hän meidät elämään vielä haluaa. Ja sit päädyttiin muhinoimaankin sänkyyn, joka ei helpottanut mun päätä yhtään. Tiedä nyt sitten että missä mennään..

Ei tuo kuulosta silta etta exalla olisi aitoja tunteita pelissa :(
Voipi olla etta silla itsellaan on jokin kriisi menossa ja siksi tulee menneet mieleen, niinkuin usein kay, yhdelle jos toiselle.
Jos silla oikeasti on ikava sinua niin toimisi toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
En saa minäkään selvää. Mutta meillä vähän toinen tilanne. Pari vuotta sitten jätin hänet ja halusin alkaa elämään lapsen kanssa toisenlaista elämää. Me tuossa hetki sitten päästiin juttelemaan kaikesta menneestä kahdestaan ja kertoi kaipaavansa minua. Mutta ei tietdä pystyykö koskaan enään luottamaan, että varmasti haluan hänen kanssa olla. Joten hän nyt toistaiseksi jatkaa omaa elämää naisensa kanssa. Oman mielipiteen olen kyllä kertonut, että olen valmis palamaan hänen luokse, jos hän meidät elämään vielä haluaa. Ja sit päädyttiin muhinoimaankin sänkyyn, joka ei helpottanut mun päätä yhtään. Tiedä nyt sitten että missä mennään..

Siis hänkö pelkää että jos jätä taas? Niin voi olla :) ethän itsekään uskaltaisi luottaa jättäjääsi :o

Kinkkinen juttu...mut eiköhän ne exätkin palaa jos ovat niitä oikeita! :)

Yhteistyössä