Exän naisen vainoharhaisuus raskaudestani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ääääefh!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ääääefh!!!

Vieras
Voi vittu saatana! Exän nykyinen naisystävä on alkanut epäilemään, että exäni on lapseni isä! Olen vko:lla 15 raskaana ja mua harmittaa ja vituttaa tuollainen turha epäily. En eläissäni pettäisi nykyistä miesystävääni ja lapseni isää. Eikä tämä nainen ole tajunnut pitää epäilyjään omassa tiedossaan vaan on kertoilut epäilyksistään myös yhteisille tutuille. Olen ennen pitänyt tästä naisesta ja olemme viettäneet aikaakin kahdestaan ja neljästään eli tämä tilanne tuli vähän puskista.

Exäni ja minun erosta on melkein viisi vuotta aikaa ja olemme viikottain tekemisissä. Erosimme, koska olimme vain hyviä ystäviä.

viisi vuotta erosta ja nyksä on edelleen noin mustasukkanen. siinähän puhuu, anna puhua. ei kukaan joka teistä välittää usko tollasia puheita ja muiden ajatuksialla tuskin on merkitystä. jos lapsi/lapsen isä joskus asiaa alkaa epäilemään huhupuheiden takia niin asiahan on helppo selvittää.
ehkä ei eksän kanssa kannattaisi olla tekemisissä (jos yhteisiä lapsia niin sitten tosn on pakko) jos uusi nainen on noin katkera. turha pahoittaa omaa mieltään. jätä nainen eksäsin huoleksi

Emmä halua luopua exästä ystävänä. Oma miehenikin pitää exääni ystävänään eikä meillä kolmella ole ollut ongelmia. Olemme jopa reissanneet kolmestaan. Tämä uus naisystävä on ollut kuvioissa puolisen vuotta.

Emmä halua luopua exästä ystävänä. Oma miehenikin pitää exääni ystävänään eikä meillä kolmella ole ollut ongelmia. Olemme jopa reissanneet kolmestaan. Tämä uus naisystävä on ollut kuvioissa puolisen vuotta.

Jos ex on läheinen ystäväsi, niin sano sille että miettii nyt tarkkaan haluaako tuollaisen kilarin kanssa elämänsä jakaa ja että täyspäisempiäkin akkoja on takuulla olemassa. Jos puolen vuoden seurustelun jälkeen nainen noin vainoharhainen ja mustasukkainen ni ei se ainakaan helpota ajan kuluessa.