Exän käytös ylppäreissä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minua kummastuttaa tässä se, että ap ihmettelee, mistä hän löytää itselleen miehen, mutta hän kuitenkin kertoo seurustelevansa? Joo mies on hukassa, mutta kai tässäkin suhteessa jonkinlaista problematiikkaa luulisi olevan. Miksi vaahdotaan vain "exästä" ja tulevasta miehestä, ja nykyinen mainittiin jossain sivulauseessa?

Jeps en ole sitten yhtään pahoillani kellekkään, kun saan nyt luvan ilmottaa että ajassa 00:56 on exäni hyväksynyt mun kaveripyynnön :)

Tarkoitin siis minuutteina 56 minuuttia:heart:

Siis facessa ollaan nyt kavereita
OMG! Kaveripyynnön hyväksyminen tosiaan tarkoittaa palavia tunteita! Mäkin olen alkanut lähetellä kaikille kaveripyyntöni hyväksyneille miehille kirjekuoressa hiuskiehkuroitani ja käydä öisin kurkkimassa postiluukusta, näkyykö eteisessä naisten kenkiä. Pari kertaa olen saanut tällä tavalla uuden miesystäväni kiinni pettämisestä ja sen seurauksena olen repinyt kaikki valokuvat, joita olen napannut hänestä kotitalonsa pensasaidassa kykkiessäni. Lisäksi olen tehnyt mieheltäni varastamistani sukista pienen voodoo-nuken, jota neuloilla tökkimällä olen kostanut sille petturille!

[QUOTE="vieras";23920195]OMG! Kaveripyynnön hyväksyminen tosiaan tarkoittaa palavia tunteita! Mäkin olen alkanut lähetellä kaikille kaveripyyntöni hyväksyneille miehille kirjekuoressa hiuskiehkuroitani ja käydä öisin kurkkimassa postiluukusta, näkyykö eteisessä naisten kenkiä. Pari kertaa olen saanut tällä tavalla uuden miesystäväni kiinni pettämisestä ja sen seurauksena olen repinyt kaikki valokuvat, joita olen napannut hänestä kotitalonsa pensasaidassa kykkiessäni. Lisäksi olen tehnyt mieheltäni varastamistani sukista pienen voodoo-nuken, jota neuloilla tökkimällä olen kostanut sille petturille![/QUOTE]

Niin...sunlaisia hulluja on olemassa valitettavasti, mutta ap;lle onnea!

meijän taloilla asuu kans pari pimahtanutta pikkutyttöö. ne käy soittelee ovikelloo ja juoksee karkuun, ja kun poika kavereineen on pihassa jonkkaamassa tms niin ne kihertää jossain nurkan takana ja huutelee ja juoksee ja säntäilee. iät tosin on 9 ja 10vee.

ap kuulostaa yhtä "ihanalta"

Jeps en ole sitten yhtään pahoillani kellekkään, kun saan nyt luvan ilmottaa että ajassa 00:56 on exäni hyväksynyt mun kaveripyynnön :)

Tarkoitin siis minuutteina 56 minuuttia:heart:

Siis facessa ollaan nyt kavereita

Ja tämähän nyt sinun mittapuun mukaan tarkoittaa vähintään sitä, että nyksä lentää viimästään ennen ens viikonloppua kartanolle ja mies on sun oven takana polvillaan ruusukimpun kanssa ja todistelee palavaa rakkauttaan VAIN sinua kohtaan ja kertoo miten on vihannut avokkiaan sen kaksi vuotta kun on hänen kanssaan asunut ja ajatellut VAIN sinua joka kerta rakastellessaan avovaimoaan! HALOO! GET REAL!

Viis kertaa...
(Oli syviä ja kokonaisvaltaisia kohtaamisia :) Viisi ihanaa yötä)

Sä olit sen laastarisuhde, oikean hänen exän ja nykyisen välissä. Hän varmaan tykkäsi sinusta mutta ei hakunnut suhdetta sun kanssa. Sellaisia suhteita vaan on.
Ja mun ex. lasteni isä, jätti mut aikanaan mua 11v vanhemman naisen takia. Ovat yhä nyt 14v myöhemmin yhdessä vaikka tuo uusi on jo yli 50v hyvän matkaa, mä oon nuorempi, liikunnalisempi jne. Ei sillä rakkautta mitata. Ja mun ex tervehtii mua, kysyy kuulumisia ja soittakin välillä, eikä mulle tule edes mieleen, että haluis mut takas. Enkä mäkään kyllä sitä.

Ja tämähän nyt sinun mittapuun mukaan tarkoittaa vähintään sitä, että nyksä lentää viimästään ennen ens viikonloppua kartanolle ja mies on sun oven takana polvillaan ruusukimpun kanssa ja todistelee palavaa rakkauttaan VAIN sinua kohtaan ja kertoo miten on vihannut avokkiaan sen kaksi vuotta kun on hänen kanssaan asunut ja ajatellut VAIN sinua joka kerta rakastellessaan avovaimoaan! HALOO! GET REAL!

No taisit sanoa tuon pilaillaksesi? En usko, et se noin kävisi kuitenkaan vaan kun jossain kohdassa niitten juttu luonnollisesti katkeaa. (Voi tosin olla, että sillon olen jo itse onnellisesti sitoutunut jhkn toiseen) mutta jos en ole, niin mikäpäs mua estäisi sen kanssa laittamasta hynttyitä yhteen? Jatkettaisiin siitä mihin me jäätiin. Ja silloin toivon kyllä sen sanovan mulle, että oon paras nainen koskaan kenet se on tavnanut :heart::'(

[QUOTE="just";23920281]Sä olit sen laastarisuhde, oikean hänen exän ja nykyisen välissä. Hän varmaan tykkäsi sinusta mutta ei hakunnut suhdetta sun kanssa. Sellaisia suhteita vaan on.
Ja mun ex. lasteni isä, jätti mut aikanaan mua 11v vanhemman naisen takia. Ovat yhä nyt 14v myöhemmin yhdessä vaikka tuo uusi on jo yli 50v hyvän matkaa, mä oon nuorempi, liikunnalisempi jne. Ei sillä rakkautta mitata. Ja mun ex tervehtii mua, kysyy kuulumisia ja soittakin välillä, eikä mulle tule edes mieleen, että haluis mut takas. Enkä mäkään kyllä sitä.[/QUOTE]

Jaaha ja ootko sä nyt sen mun exän nyksä??? Toivon et se sen nykynen suhde on laastari suhde, kun se ei silloin saanut mua

Luuletko tosissasi, et se vain yritti flirttaili? Pari vuotta sitten, kun se laittoi tekstarin et sillä on nyt yksi kiva nainen johon se haluaa panostaa (sen nyksä), niin silloin kun mä siihen törmäsin niin se ei edes meinannut moikata mua. Nyt se itse oma aloitteisesti moikkaa! Kai se on muistellut mua, et miten kiva nainen mä olinkaan.. tai jotain :)

JOKO sä olet PARI VUOTTA nyyhkyttänyt sen perään?!?!?!? HEI pitäskö jo päästää irti ja yrittää löytää oma elämä??!

No taisit sanoa tuon pilaillaksesi? En usko, et se noin kävisi kuitenkaan vaan kun jossain kohdassa niitten juttu luonnollisesti katkeaa. (Voi tosin olla, että sillon olen jo itse onnellisesti sitoutunut jhkn toiseen) mutta jos en ole, niin mikäpäs mua estäisi sen kanssa laittamasta hynttyitä yhteen? Jatkettaisiin siitä mihin me jäätiin. Ja silloin toivon kyllä sen sanovan mulle, että oon paras nainen koskaan kenet se on tavnanut :heart::'(

Ihan! Meinaakko että vaan pilaillakseni! HAL-LOO! Voisitko sä nyt oikeesti herätä ja hankkia elämän! Mä oikeesti koitan ravistaa sua tajuumaan, että joku nassukirjan kaveripyynnön hyväksyminen EI TODELLAKAAN tarkota tuota mun edellä kirjottamaa!!! Mä todella toivon, että sun entinen panokumppanis tajuaa jossain vaiheessa ennen kun on liian myöhästä, että sä olet lapsellinen, naiivi ja TYHMÄ! Kasva ensin aikuiseksi, toivo sitten vasta AIKUISTA ihmis-suhdetta miehen kanssa!

Jaaha ja ootko sä nyt sen mun exän nyksä??? Toivon et se sen nykynen suhde on laastari suhde, kun se ei silloin saanut mua

En, koska en asustele suhteessa kenenkään kanssa. Yksi hoito mulla kyllä on, olkoon se mun laastarisuhde tai mikä vaan, mutta hiton hyvää seksiä, muutaman vuoden nuoremman miehen kanssa ja mitään vaaleanpunaisia haaveita mulla ei tästä suhteesta ole, saa pysyä seksinä mun puolestani. Ja miten niin ei saanut sua? Sähän olet 2 vuotta odottanut merkkiä, että sut haluaa. Laastarisuhteet on niitä hyviä panoja, jiden kanssa ei áleta seukkaamaan. Joten se nykyinen ei ole sellainen.

Ihan! Meinaakko että vaan pilaillakseni! HAL-LOO! Voisitko sä nyt oikeesti herätä ja hankkia elämän! Mä oikeesti koitan ravistaa sua tajuumaan, että joku nassukirjan kaveripyynnön hyväksyminen EI TODELLAKAAN tarkota tuota mun edellä kirjottamaa!!! Mä todella toivon, että sun entinen panokumppanis tajuaa jossain vaiheessa ennen kun on liian myöhästä, että sä olet lapsellinen, naiivi ja TYHMÄ! Kasva ensin aikuiseksi, toivo sitten vasta AIKUISTA ihmis-suhdetta miehen kanssa!

Sä olet kanamainen lehmä!

Yhteistyössä