Mutta sieltä ei kuulemma palveluksia tipu..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Siis hälle on palvelus sulle, jos viettää aikaa omien lasten kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Hirvee uhrautuminen olla omien lastensa kanssa |O Vittu mitä idiootteja!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Viikonloppuna, kun toi lapsia, avauduin suht inhimilliseen sävyyn, että vois nähdä lapsia enemmän, kuin 4pvä/kk. Asutaan kuitenkin vajaan 10km päässä toisistamme. Joo, no sekin oli mun vika. Oli kesällä tullu hakeen lapsia jäätelölle, ja olin pyytänyt pitään lapsia pari tuntia, kun mulla oli joku työhomma. " En oo sitten viittiny sen jälkeen hakee, kun heti mentiin sun ehdoilla" Jep.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Siis hälle on palvelus sulle, jos viettää aikaa omien lasten kanssa![]()
Näköjään, repesin kun vietiä luinEi sillä, saan kyllä järjestettyä lasten hoidon, ja pääsen reissuhommiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No ei mikään ihme ettei enää tapaa lapsia ku tollai menit pakottamaan sen hoitajaksi pariksi tunniksi :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä :pitääkö se tapaapissopimus tehdä, siis jossa turvataan lasten näkeminen, voitais kuulemma itse sopia milloin sattuu siltä tuntumaan, ,säännöllisyys tuntuu vaikealta.
Alkuperäinen kirjoittaja vivian :Joskus täytyy sanoa että tekis mieli vetää pataan ja tällä kertaa KKK sun ex-miestä. Näitä lukiessa aina tajuu uudelleen et miten idiootteja miehet voi olla.